JLR інвестує 500 млн фунтів у завод електромобілів майбутнього

04.10.2024
JLR інвестує 500 млн фунтів у завод електромобілів майбутнього — photo 19672

JLR інвестує 500 млн фунтів стерлінгів для трансформації історичного заводу в Гейлвуді. Електромобілі вироблятимуть одночасно з наявними моделями з двигунами внутрішнього згоряння(ДВЗ) та гібридами.

Побудований у 1963 році для виробництва Ford Anglia, завод Гейлвуд (Halewood) трансформується для ери електромобілів. Уже інвестовано 250 млн фунтів стерлінгів, а за останні 12 місяців на трансформацію витрачено понад мільйон годин будівельних робіт.Територія заводу розширена на 32 364 кв. м. для виробництва середньорозмірних електричних позашляховиків класу люкс на новій платформі електричної модульної архітектури (EMA)

Історичний завод оснащений: новими лініями складання електромобілів, 750 автономними роботами, калібрувальними установками ADAS, технологією лазерного вирівнювання для ідеальної підгонки деталей і новітніми хмарними цифровими системами управління заводом для нагляду за виробництвом, створюючи«фабрику майбутнього»

Ця інвестиція є наступним кроком реалізації стратегії JLR  – Reimagine. До 2030 року передбаченаелектрифікація всіх брендів JLR. Мета – досягнутинульового рівня викидів вуглецю в ланцюжку постачання, продуктах та операціях до 2039 року

Електрифікація займає центральне місце в стратегії, і Гейлвуд має приголомшливе майбутнє: на заводіодночасно вироблятимуть моделі ICE (автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння), PHEV (плагін-гібриди) та BEV (електромобілі). Згодом заводстане першим підприємством JLR із виробництва лише електромобілів

Барбара Бергмайєр, виконавчий директор із промислових операцій, зазначила, що Гейлвуд був серцем і душею JLR на північному заході Англії упродовж більш ніж двох десятиліть, виробляючи автомобілі, як-от Range Rover Evoque та Discovery Sport.«Гейлвуд стане першим підприємством із виробництва лише електромобілів, і це є свідченням блискучих зусиль наших команд і постачальників, які спільно працювали над оснащенням заводу технологіями, необхідними для виробництва розкішних електромобілів світового класу»,  сказала Б.Бергмайєр

Додаткові роботи з трансформації для розміщення електромобілів різних розмірів передбачають: 

• Новий кузовний цех, здатний виробляти 500 кузовів на день

• Модифікацію 1,4 км фарбувального цеху із розширенням печей і конвеєрів, щоб задовольнити збільшений попит на контрастні покрівлі 

• Будівництво нової автоматизованої вежі для зберігання пофарбованих кузовів, здатної вмістити 600 пофарбованих кузовів автомобілів

• Кінцева виробнича лінія збільшена з 4 км до 6 км, щоб вмістити установку акумуляторів 

• Станції складання транспортних засобів розширені до 7 м, щоб врахувати різні пропорції нових електромобілів EMA

• 40 нових автономних мобільних роботів (АМР)запроваджені для допомоги співробітникам у встановленні високовольтних акумуляторів 

• Проведено навчання із роботи з високою напругою для понад 1600 працівників 

• Робоче обладнання вартістю 16 мільйонів фунтів стерлінгів із заводу JLR у Касл-Бромвічі, від роботів ABB до автоматизованих керованих транспортних засобів, інтегроване для повторного використання на новому заводі

Переосмислення концепції сталого розвитку

Для досягнення нульового рівня викидів вуглецю до 2039 року, JLR також зосередилася на максимальному використанні відновлюваних джерел енергії. Планується встановити 18 000 фотоелектричних панелей, які вироблятимуть 8600 ГВт-год енергії. Це становить 10 % від загального енергоспоживання на підприємстві.

Завдяки поєднанню відновлюваних джерел енергії, переходу на інші види пального та енергоефективних продуктів, JLR прагне зменшити промислові викиди в Гейлвуді на 40 000 тонн CO2e, що є частиною цілей щодо нульового рівня викидів вуглекислого газу

Перекваліфікація персоналу для виготовлення електромобілів

У межах програми JLR «Програма майбутніх навичок» компанія щорічно інвестує 20 млн фунтів стерлінгів у всі свої підприємства. Це потрібно, щоб дати можливість співробітникам змінити кар’єру та отримати життєвоважливі навички роботи з новими системами, технологіями і процесами, які відіграють важливу роль у майбутньому автомобільного виробництва та інжинірингу. 

У межах проекту JLR відкриває новий навчально-тренувальний центр у Гейлвуді, де колеги навчатимуться працювати з автомобілями на різних етапах виробничого циклу. Водночас основна увага приділятиметься навчанню з високовольтним обладнанням (HVT), пов’язаним із процесами збирання акумуляторних батарей. 1600 співробітників пройшли HVT, і ще 100працівників мають пройти навчання

Цифрова екосистема

Нова технологія уможливлює автоматизоване встановлення дверей на транспортні засоби, використовуючи сучасні лазерні вимірювання. А це –точне припасування кожної двері до кузова із гарантією виняткової якості оснащення. 

Оскільки JLR прагне впровадити інноваційні технології автономного водіння на основі штучного інтелекту та підключених сервісів у своїх автомобілях наступного покоління, на заводі в Гейлвуді з’явилися нові стенди для калібрування вдосконаленої системи допомоги водієві (Advanced Driver Assistance System (ADAS)). Вони здатні вимірювати реакцію ADAS, щоб гарантувати – кожен автомобіль виїжджає з найбезпечнішим рівнем калібрування для майбутнього автономного водіння

Оскільки нові виробничі лінії завершили перші тестові збірки корпусів EMA (електричної модульної архітектури), JLR продовжить тестувати та оптимізувати нову техніку та технології перед початком виробництва EMA

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK