Повнорозмірний електричний кросовер, створений на платформі SPA2, з просунутим автопілотом на базі LIDAR, інтелектуальною навігацією та системою цифрових ключів, обіцяв поєднання інноваційного дизайну, безпеки та преміального комфорту. Проте реальність виявилася зовсім іншою: серйозні збої в роботі програмного забезпечення призвели до того, що деякі власники вважають Volvo EX90 буквально небезпечним для життя
Одним із таких водіїв став підприємець з Канади Вікен Канададжян
У березні він придбав Volvo EX90 за понад 147 000 канадських доларів, але вже на третій день зіткнувся з технічними проблемами. Усі види цифрових ключів (ключ-брелок, ключ-картка і цифровий ключ у смартфоні) вийшли з ладу, а єдиним способом потрапити в салон залишилався мобільний додаток. Після оновлення прошивки ситуація не покращилася, а згодом почались ще серйозніші збої
За словами Канададжяна, головний центральний дисплей повністю перестав працювати. Проблеми з електронікою викликали хаос у роботі клімат-контролю, дверних замків і навіть системах безпеки руху. Одного разу автомобіль самостійно активував екстрену зупинку через системну помилку. А під час руху на шосе поблизу Монреаля електрокросовер раптово втратив здатність прискорюватися, вивівши попередження про критичну помилку зв’язку. Автівка втратила потужність і змушена була без живлення котитися до зупинки. Це, як каже власник, створило “надзвичайно небезпечну ситуацію” на багатосмуговій трасі зі жвавим рухом

Попри всі спроби звернутися до автосалону та безпосередньо до Volvo Cars Canada, виробник відмовився відкликати автомобіль або компенсувати вартість
Після кількох місяців фіксованих збоїв, власник створив сайт MyVolvoEX90.com, де публікує хроніку помилок і проблем, а також подав позов до Верховного суду Квебеку. У позові йдеться про вимогу повернення коштів, передачу автомобіля назад і компенсацію моральних та матеріальних збитків. «Якби я знав, що автомобіль має такі дефекти, я б ніколи його не купував», — зазначено в тексті судової скарги
Найбільш тривожними стали збої у системі стабілізації — елементі, який відіграє критичну роль у запобіганні аваріям. Канададжян також продемонстрував фото з екраном мультимедійної системи, який виводив артефакти та кольорові смуги, через що навіть примусове перезавантаження не дало жодного результату. Відмовляла й вентиляційна система: авто виводило суперечливі повідомлення — наприклад, що кондиціонер вимкнений, хоча він продовжував працювати на повну потужність

Проблеми з Volvo EX90 підтверджують і відомі автомобільні медіа
Consumer Reports охарактеризував модель як “незавершену”, а InsideEVs присвятив окрему публікацію невдалому досвіду користувачів. На форумах Reddit власники скаржаться на збої у цифрових ключах, роботу аудіосистеми, некоректне блокування дверей та збої в кліматичній системі. Щоправда, не всі власники мають однаковий досвід: дехто після встановлення останнього оновлення 1.3.18 стверджує, що авто працює стабільно і повністю відповідає очікування
Volvo EX90 розроблений на одній платформі з Polestar 3 та майбутнім Volvo ES90. Виробник спочатку планував почати постачання ще у 2023 році, проте через затримки з програмним забезпеченням реліз перенесли на 2024-й. Наразі в США доступно лише близько 150 екземплярів цієї моделі, і частина з них, судячи з повідомлень користувачів, досі не позбулася “дитячих хвороб”
В Україні новий семимісний Volvo EX90 коштує від 3 482 325 грн і в продажу лише місяць, тому якогось негативного досвіду від його експлуатації від власників в мережі знайти не вдалось. В будь-якому разі, офіційний імпортер завжди зможе допомогти вирішити проблеми з Вашим електромобілем Volvo
Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025
Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025
Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі