Канадський електромобільний хаб Ford збиратиме пікапи

19.07.2024
Канадський електромобільний хаб Ford збиратиме пікапи — photo 13190

Минулого року Ford оголосив про плани перетворити завод в Оквилі на “канадський центр виробництва електромобілів”. Виробництво електромобілів наступного покоління планувалося розпочати у 2025 році, загалом на заводі планувалося вироблятися п’ять різних електромобілів

Компанія Ford змінила курс після більш повільного, ніж очікувалось, росту ринку електромобілів

Але не все так склалося, як гадалося: Ford заявив, що на канадському заводі тепер вироблятимуть надпотужні пікапи F-Series Super Duty. Початок виробництва заплановано на 2026 рік, а початкова потужність складе до 100 000 одиниць на рік

Ford заявив, що цей крок забезпечує близько 1800 робочих місць і дозволяє збільшити “виробництво одного з найпопулярніших і найприбутковіших автомобілів компанії”. Це також має додатковий бонус у вигляді надання Ford виробничого майданчика для Super Duty поза межами досяжності профспілки UAW

Канадський електромобільний хаб Ford збиратиме пікапи — photo 2

Виробництво планується розпочати у 2026 році, і завод зможе виробляти до 100 тисяч пікапів щорічно

Профспілка, як відомо, закрила завод з виробництва пікапів у Кентуккі у 2023 році, що розлютило Ford. На початку цього року UAW погрожував знову закрити завод, якщо місцеві контрактні питання не будуть вирішені. Зрештою, обидві сторони залагодили ситуацію, але неважко зрозуміти, чому Ford хотів би мати завод для виробництва Super Duty без проблем, пов’язаних з UAW

Окрім цієї основної проблеми, генеральний директор Ford Джим Фарлі заявив, що “навіть з нашими заводами в Кентуккі та Огайо, які працюють на повну потужність, ми не можемо задовольнити попит на пікапи Super Duty”. Однак, додавши виробництво в Канаді, Ford зможе доставити вантажівки споживачам і побудувати свій комерційний бізнес Ford Pro

Цього кроку Ford інвестує близько $3 млрд у завод, щоб виробляти там пікапи Super Duty. Компанія також додасть близько 150 робочих місць на Віндзорському моторному комплексі, щоб впоратися зі збільшенням виробництва вантажівок

Про електромобілі керівник Ford говорив не багато, але, схоже, компанія відмовилася від планів перейменування заводу в Oakville Electric Vehicle Complex, залишивши загальну назву “Oakville Assembly”

Канадський електромобільний хаб Ford збиратиме пікапи — photo 3

Виробництво трирядних електричних кросоверів відкладається на два роки

Тим не менш, компанія заявила, що вони залишаються “відданими розвитку зростаючого і прибуткового бізнесу електромобілів. Компанія розробляє нові трирядні електромобілі, щоб закріпитись в лідерах цього сегменту і бренду електромобілів №2 в Америці”. Хоча, цілком очевидно, що електромобілі відходять на другий план

До речі, Ford “переніс” запуск своїх трирядних електромобілів на 2027 рік. Тобто на два роки від попереднього графіка, і в квітні компанія заявила, що “додатковий час дозволить … споживчому ринку трирядних електромобілів дасть можливість Ford скористатися перевагами нових технологій акумуляторів, щоб надати клієнтам кращу довговічність та вартість”. Ford не розголошує подробиць, але очікується, що це будуть електричні версії моделей Explorer та Lincoln Aviator

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK