Waymo, автономний підрозділ Alphabet, отримав суттєву фінансову підтримку у розмірі $5,6 мільярда – це призвело до збільшення його ринкової вартості до $45 мільярдів. У цьому раунді фінансування, організованому Alphabet, також взяли участь зовнішні інвестори, серед яких такі гіганти як Andreessen Horowitz та Fidelity. Завдяки новим інвестиціям, Waymo планує розширити свій сервіс роботаксі Waymo-One у містах Сан-Франциско, Лос-Анджелес, Фінікс та ін. Щотижня компанія виконує понад 150 тисяч оплачуваних поїздок, що свідчить про суттєвий прогрес у сфері автономного транспорту
Співпраця з Uber та автономні поїздки
Waymo також розширює свій бізнес завдяки співпраці з Uber – це дозволить компанії вийти на нові ринки, зокрема в міста Остін та Атланта. Як і у Сан-Франциско, електромобілі Waymo працюватимуть без водія за кермом, пропонуючи повністю автономний сервіс. Waymo вже успішно реалізує аналогічну модель у Фініксі та Сан-Франциско, надаючи клієнтам можливість користуватись роботаксі без присутності оператора в автомобілі. Наступними містами, куди компанія планує запустити свій флот роботаксі будуть Буффало, Нью-Йорк та Вашингтон

Досягнення та виклики у сфері автономного водіння
Попри успіхи, Waymo зіткнулася з низкою випробувань. Цього року роботаксі Waymo стало учасником інциденту з велосипедистом у Сан-Франциско, хоча обійшлося без серйозних травм. Завдяки підтримці від Alphabet, Waymo змогла подолати багато перешкод і вийти на новий рівень. Наразі компанія виконує 100 тисяч поїздок на тиждень, що вдесятеро більше порівняно з минулим роком. Це значний крок вперед у сфері автономного транспорту, де головне — забезпечити безпеку та високу ефективність
Конкуренція та майбутні перспективи Waymo
Waymo продовжує розвивати технології, забезпечуючи повністю автономні поїздки на автомагістралях у Фініксі та Сан-Франциско. В той же час, компанія готується до конкуренції з Tesla, яка представила власне автономне таксі Cybercab. Tesla вже пропонує послуги автономного водіння для своїх співробітників у районі затоки Сан-Франциско, однак на даному етапі компанія використовує водіїв, які контролюють весь процес для безпеки поїздок
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі