Karma готує декілька електричних суперкарів
Karma Automotive випускає не китайські електромобілі – це американська фірма. Вона довгий час не з’являлась в новинах після минулої осені, коли у виробника ексклюзивних електромобілів виникли фінансові проблеми. Однак нещодавно були опубліковані офіційні тизерні зображення майбутнього суперкару, який має стати не єдиною новинкою від американців цього року
Концепт GT-UV матиме нову мову дизайну Karma Comet Line
Два нових транспортні засоби будуть представлені 16 серпня на автоспортивному заході The Quail, A Motorsports Gathering. Технічні деталі компанія поки не розкриває, але підтвердила, що однією з таємничих моделей є проект GT-UV Design Study
Цього року Karma Automotive святкує 10 років і на честь ювілею випускає на ринок потужне електричне купе Kaveya, яке має бути представлене на святі швидкості. Відомо що електричне суперкупе матиме повний привід, електромотори видаватимуть 1180 к.с. та 1720 Нм, а батарея ємністю 120 кВт-год забезпечить запас ходу в 400 км
Також представники компанії підтвердили, що концепт буде використовувати нову мову дизайну, відому як «Comet Line». Назва та деталі на зображеннях вказують на те, що нам покажуть кросовер з широким лобовим склом, яке переходить у скляний дах, як на Lucid Gravity
Також можна відмітити «секційний» капот і фари, які нагадують Hyundai Ioniq 6
Про секретний другий електромобіль відомо ще менше. Можна згадати про концептуальні Karma GT та SC1 Vision Concept, які були показані ще на автосалоні в Шанхаї 2019 року. Останній автомобіль у тріо – SC1 Vision Concept, повністю електричний родстер, який допоможе бренду конкурувати з такими виробниками електрокарів, як Rimac і Tesla. В Karma стверджували, що модель матиме «нову інформаційно-розважальну архітектуру» з 5G-зв’язком і різними способами взаємодії водія з системами автомобіля
Компанія також представить другий електромобіль, але про нього поки що мало що відомо
Нові моделі допоможуть Karma Automotive належним чином ствердитися на автомобільній сцені після неоднозначної історії з фінансовими проблемами Fisker та проблемами надійності оригінальної Karma