Керівник Polestar спантеличений американськими тарифами на китайські електромобілі

04.06.2024
Керівник Polestar спантеличений американськими тарифами на китайські електромобілі — photo 10313

Генеральний директор компанії Polestar Томас Інгенлат висловив здивування рішенням адміністрації Байдена підвищити тарифи на електромобілі, вироблені в Китаї, і сподівається, що якщо вільна торгівля неможлива, то принаймні справедлива торгівля є досяжною

Виступаючи на презентації Polestar 3 і Polestar 4 в Іспанії, Інгенлат сказав: «Існує певна нелогічність у впровадженні 100-відсоткових тарифів». Хоча автовиробник має китайське коріння і частково належить компанії Geely, він почав вивчати шляхи стати глобальним брендом в плані виробництва ще три роки тому

Цього року він зможе продавати Polestar 3 у США, не турбуючись про його імпорт з Китаю, оскільки збиратиме його на заводі Volvo поблизу Чарльстона, штат Південна Кароліна. Крім того, вона буде виробляти Polestar 4 на заводі Renault Korea Motors в Пусані, Південна Корея, що також дозволить їй уникнути тарифів при імпорті в США

Керівник Polestar спантеличений американськими тарифами на китайські електромобілі — photo 2

У розмові з Auto News Europe Інгенлат сказав, що виробничі плани компанії захищають її від американських тарифів на китайську продукцію, а також від будь-яких тарифів у відповідь, які може запровадити китайський уряд

«Вільна торгівля стає непростою справою в наші часи, – сказав він. «І ця проблема стосується не лише Polestar або цієї галузі. Я просто сподіваюся, що якщо не існує обґрунтування для вільної торгівлі, то ми принаймні зможемо домовитись про чесну торгівлю»

Polestar також хотіла б виробляти автомобілі в Європі. Однак, за словами Інгенлата, це станеться не раніше запуску Polestar 7, який має вийти на ринок не раніше 2027 року

Керівник Polestar спантеличений американськими тарифами на китайські електромобілі — photo 3
Polestar 4

Поставки Polestar 3 до США мають розпочатися в цьому кварталі. Базова модель коштує від $73 400 і оснащена батареєю ємністю 111 кВт-год, що приводить в рух пару електродвигунів потужністю 489 к.с. і обертовим моментом 840 Нм. Цього достатньо, щоб розігнати позашляховик до 60 миль/год (96 км/год) за 5 секунд і проїхати 315 миль (507 км) на одному заряді

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK