Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 невдовзі зможуть живити будинок — photo 64344

Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 невдовзі зможуть живити будинок

01.12.2025
2 хвилини на прочитання

Американські власники Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 скоро отримають можливість використовувати свої електромобілі як домашні генератори. Машина зможе подавати енергію в електрощит будинку, тож під час відключення світла або в години пікових тарифів сім’я матиме запасний ресурс і зможе економити на рахунках

Hyundai Motor Group, куди входять Hyundai, Kia і Genesis, заявила про розширення технології vehicle-to-home (V2H) у США 

Вона дозволяє передавати енергію з високовольтної батареї авто в будинок. Технологія працює на базі тієї самої архітектури E-GMP, яку мають всі три моделі. До цього водії могли лише живити окремі прилади через vehicle-to-load (V2L), але не весь будинок

Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 невдовзі зможуть живити будинок — photo 2

У США вже працює V2H для трирядного Kia EV9, хоча поки таких установок небагато — головно в Каліфорнії. Для роботи потрібне додаткове обладнання, і поки що затверджена лише одна система — Quasar 2 від Wallbox. Вона може одночасно бути домашньою зарядною станцією і приладом, який передає енергію назад у будинок. Максимальна потужність сягає приблизно 12,5 кВт у режимі змінного та 12,8 кВт у режимі постійного струму. Також потрібний окремий блок під назвою Power Recovery Unit

Hyundai і Kia поки не називають точний набір обладнання для EV6 та Ioniq 9, але з огляду на спільну 800-вольтову платформу можна очікувати те саме рішення Wallbox. Відомо лише, що першим функцію отримає Ioniq 9, а за ним EV6, хоча точних дат немає

Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 невдовзі зможуть живити будинок — photo 3

V2H дає не лише автономність під час аварійних відключень 

Власник може зарядити авто вночі, коли електрика дешевша, а потім протягом дня живити дім енергією з батареї. Так знижуються витрати і зникає потреба купувати дорогі стаціонарні системи накопичення. Сучасні батареї електромобілів мають понад 50 кВт-год, тож вони вже працюють як повноцінні домашні акумулятори — потрібне лише правильне обладнання та підключення

Читати далі

Схожі записи
Toshiba просуває свої батареї LTO для мотоциклів і човнів

Toshiba зайняла помітну частку на ринку літій-йонних батарей для промисловості, транспорту і енергетики, хоч використовує дорожчий анодний матеріал з нижчою енергетичною щільністю. Компанія робить ставку на аноди з літій-титанату (LTO) у боротьбі з дешевшими графітовими анодами. Вона прагне зміцнити позиції у сферах, де поки домінують свинцево-кислотні батареї: у легких електромотоциклах, човнах і промисловому обладнанні Батареї […]

1 Грудня 2025
Toshiba просуває свої батареї LTO для мотоциклів і човнів — photo 64352
Lotus перетворює свої електромобілі на гібриди

П’ять років тому Lotus оголосив про перехід на повністю електричні моделі й представив Eletre, Emeya та Evija  Компанія довго трималася цього курсу, але нині, як і багато інших виробників, повертається до проміжного рішення. Першим кроком стане потужна plug-in гібридна версія кросовера Eletre, яку готують до серійного запуску Близько року тому Lotus коротко показав принцип роботи […]

30 Листопада 2025
Lotus перетворює свої електромобілі на гібриди — photo 64324
Китайські автовиробники готуються завалити світ дешевими електрокарами

Прем’єри на автосалоні в Гуанчжоу дають чіткий сигнал: країна націлилася зайняти масовий сегмент електромобілів На стендах з’явилися моделі, стартова ціна яких коливається від 100 001 юаня ($14 100) до 150 000 юанів ($21 100). Такий діапазон робить їх доступними не лише для внутрішнього ринку. За даними Nikkei Asia, чимало великих китайських брендів готують ці новинки […]

30 Листопада 2025
Китайські автовиробники готуються завалити світ дешевими електрокарами — photo 64306
Toshiba просуває свої батареї LTO для мотоциклів і човнів

Toshiba зайняла помітну частку на ринку літій-йонних батарей для промисловості, транспорту і енергетики, хоч використовує дорожчий анодний матеріал з нижчою енергетичною щільністю. Компанія робить ставку на аноди з літій-титанату (LTO) у боротьбі з дешевшими графітовими анодами. Вона прагне зміцнити позиції у сферах, де поки домінують свинцево-кислотні батареї: у легких електромотоциклах, човнах і промисловому обладнанні Батареї […]

1 Грудня 2025
Toshiba просуває свої батареї LTO для мотоциклів і човнів — photo 64352
Lotus перетворює свої електромобілі на гібриди

П’ять років тому Lotus оголосив про перехід на повністю електричні моделі й представив Eletre, Emeya та Evija  Компанія довго трималася цього курсу, але нині, як і багато інших виробників, повертається до проміжного рішення. Першим кроком стане потужна plug-in гібридна версія кросовера Eletre, яку готують до серійного запуску Близько року тому Lotus коротко показав принцип роботи […]

30 Листопада 2025
Lotus перетворює свої електромобілі на гібриди — photo 64324
Китайські автовиробники готуються завалити світ дешевими електрокарами

Прем’єри на автосалоні в Гуанчжоу дають чіткий сигнал: країна націлилася зайняти масовий сегмент електромобілів На стендах з’явилися моделі, стартова ціна яких коливається від 100 001 юаня ($14 100) до 150 000 юанів ($21 100). Такий діапазон робить їх доступними не лише для внутрішнього ринку. За даними Nikkei Asia, чимало великих китайських брендів готують ці новинки […]

30 Листопада 2025
Китайські автовиробники готуються завалити світ дешевими електрокарами — photo 64306
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK