Американські власники Kia EV6 і Hyundai Ioniq 9 скоро отримають можливість використовувати свої електромобілі як домашні генератори. Машина зможе подавати енергію в електрощит будинку, тож під час відключення світла або в години пікових тарифів сім’я матиме запасний ресурс і зможе економити на рахунках
Hyundai Motor Group, куди входять Hyundai, Kia і Genesis, заявила про розширення технології vehicle-to-home (V2H) у США
Вона дозволяє передавати енергію з високовольтної батареї авто в будинок. Технологія працює на базі тієї самої архітектури E-GMP, яку мають всі три моделі. До цього водії могли лише живити окремі прилади через vehicle-to-load (V2L), але не весь будинок

У США вже працює V2H для трирядного Kia EV9, хоча поки таких установок небагато — головно в Каліфорнії. Для роботи потрібне додаткове обладнання, і поки що затверджена лише одна система — Quasar 2 від Wallbox. Вона може одночасно бути домашньою зарядною станцією і приладом, який передає енергію назад у будинок. Максимальна потужність сягає приблизно 12,5 кВт у режимі змінного та 12,8 кВт у режимі постійного струму. Також потрібний окремий блок під назвою Power Recovery Unit
Hyundai і Kia поки не називають точний набір обладнання для EV6 та Ioniq 9, але з огляду на спільну 800-вольтову платформу можна очікувати те саме рішення Wallbox. Відомо лише, що першим функцію отримає Ioniq 9, а за ним EV6, хоча точних дат немає

V2H дає не лише автономність під час аварійних відключень
Власник може зарядити авто вночі, коли електрика дешевша, а потім протягом дня живити дім енергією з батареї. Так знижуються витрати і зникає потреба купувати дорогі стаціонарні системи накопичення. Сучасні батареї електромобілів мають понад 50 кВт-год, тож вони вже працюють як повноцінні домашні акумулятори — потрібне лише правильне обладнання та підключення
Читати далі
Схожі записиToshiba зайняла помітну частку на ринку літій-йонних батарей для промисловості, транспорту і енергетики, хоч використовує дорожчий анодний матеріал з нижчою енергетичною щільністю. Компанія робить ставку на аноди з літій-титанату (LTO) у боротьбі з дешевшими графітовими анодами. Вона прагне зміцнити позиції у сферах, де поки домінують свинцево-кислотні батареї: у легких електромотоциклах, човнах і промисловому обладнанні Батареї […]
1 Грудня 2025
П’ять років тому Lotus оголосив про перехід на повністю електричні моделі й представив Eletre, Emeya та Evija Компанія довго трималася цього курсу, але нині, як і багато інших виробників, повертається до проміжного рішення. Першим кроком стане потужна plug-in гібридна версія кросовера Eletre, яку готують до серійного запуску Близько року тому Lotus коротко показав принцип роботи […]
30 Листопада 2025
Прем’єри на автосалоні в Гуанчжоу дають чіткий сигнал: країна націлилася зайняти масовий сегмент електромобілів На стендах з’явилися моделі, стартова ціна яких коливається від 100 001 юаня ($14 100) до 150 000 юанів ($21 100). Такий діапазон робить їх доступними не лише для внутрішнього ринку. За даними Nikkei Asia, чимало великих китайських брендів готують ці новинки […]
30 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі