Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752

Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

17.10.2025
2 хвилини на прочитання

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як детальні дані можуть допомогти продовжити термін служби акумулятора, спростити ремонт і підвищити його цінність при перепродажі

9 жовтня 2025 року Kia Europe провела перше відкрите тестування «паспорта акумулятора» у форматі попереднього експерименту, зробивши важливий крок до повної прозорості в галузі електромобілів. Система забезпечує безперервний моніторинг, миттєву діагностику й контроль стану батареї протягом усього її життєвого циклу. Власники отримують довший ресурс, зручніше обслуговування і впевненість у надійності своїх електромобілів 

Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 2

Президент Kia Europe Марк Хедріх підкреслив, що компанія встановлює новий еталон для клієнтів у сфері прозорості та ефективності акумуляторів 

Для реалізації цього проєкту створено спеціальну команду фахівців, яка розробляє повноцінну службу «паспорта акумулятора» у партнерстві з постачальниками батарей і регуляторами. Kia планує впровадити цю технологію для всіх своїх електромобілів і гібридів у Європі до лютого 2027 року — відповідно до вимог нового Регламенту ЄС про акумулятори

Експериментальний EV3, оснащений системою моніторингу від компанії Dukosi, було доставлено з Кореї до Німеччини для випробувань. Електромобіль у реальному часі передавав дані про стан кожного елемента акумулятора в цифровий паспорт, який стає доступним для користувачів, механіків і регуляторів через мультимедійну систему. Інформація автоматично оновлюється після кожного ремонту, що гарантує точність і контроль на всіх етапах експлуатації

Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 3

До дослідження долучилися Делфтський технологічний університет, Hyundai Motor Group, Hyundai Mobis, а також європейські партнери проєкту DATAPIPE за підтримки ЄС. Вони перевіряють, як цифровий паспорт може стати основою для розумнішої, дешевшої та екологічнішої експлуатації електромобілів

На відміну від традиційних систем, які вимірюють температуру лише на рівні модулів, технологія Kia аналізує кожну клітину окремо 

Це дозволяє виявляти проблеми на ранніх стадіях, ремонтувати лише пошкоджені елементи, а не цілі модулі, економлячи час і кошти. Такий підхід подовжує термін служби батарей, підвищує їхню цінність при продажу та сприяє повторному використанню й переробці

Завдяки цьому експерименту Kia задає новий стандарт для індустрії — поєднуючи регуляторні вимоги, технічні інновації та реальну користь для клієнтів, формуючи більш стійку й прозору екосистему електромобілів

Читати далі

Схожі записи
Електричний кросовер Hyundai ЕО коштує менше $20 тисяч у Китаї

Південнокорейський автовиробник, схоже, знайшов свій козир у відповідь на виклики від BYD та інших гравців на ринку Китаю. Hyundai розпочала попередні продажі EO — свого першого електричного позашляховика місцевого виробництва, ціна якого стартує від 130 000 юанів, або близько $18 300 Спільне підприємство Hyundai в Китаї з BAIC, відоме як Beijing Hyundai, розпочало попередній продаж […]

17 Жовтня 2025
Електричний кросовер Hyundai ЕО коштує менше $20 тисяч у Китаї — photo 59780
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me

Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом  Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]

17 Жовтня 2025
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 59764
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
Електричний кросовер Hyundai ЕО коштує менше $20 тисяч у Китаї

Південнокорейський автовиробник, схоже, знайшов свій козир у відповідь на виклики від BYD та інших гравців на ринку Китаю. Hyundai розпочала попередні продажі EO — свого першого електричного позашляховика місцевого виробництва, ціна якого стартує від 130 000 юанів, або близько $18 300 Спільне підприємство Hyundai в Китаї з BAIC, відоме як Beijing Hyundai, розпочало попередній продаж […]

17 Жовтня 2025
Електричний кросовер Hyundai ЕО коштує менше $20 тисяч у Китаї — photo 59780
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me

Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом  Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]

17 Жовтня 2025
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 59764
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK