Kia представила новий електричний хетчбек та седан EV4 — photo 56857

Kia представила новий електричний хетчбек та седан EV4

24.09.2025
3 хвилини на прочитання

Нові моделі мають цікавий дизайн та вражаючий запас ходу до 630 км на одному заряді 

Компанія Kia, яка всього кілька років тому шукала свою дизайнерську ідентичність, сьогодні стала одним з найпомітніших гравців на ринку електромобілів. Завдяки чотирьом електричним моделям у лінійці та кільком наступним, що вже на підході, бренд впевнено вступає в конкуренцію з провідними гравцями ринку

Kia представила новий електричний хетчбек та седан EV4 — photo 2

Новий Kia EV4 за розмірами можна порівняти з Volkswagen Golf, з’явиться на європейському ринку до кінця 2025 року, а в США — на початку 2026-го. Європейські споживачі зможуть обрати між хетчбеком, який вироблятиметься в Словаччині, та фастбек-седаном, що збиратиметься в Південній Кореї

Наразі обидві моделі, хетчбек і седан, доступні лише з одним варіантом двигуна 

Це єдиний електричний мотор потужністю 201 кінська сила, який передає крутний момент на передні колеса. З цим двигуном автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год за 7,4 секунди з меншою батареєю та за 7,7 секунди — з більшою. Хоча в майбутньому очікуються і версії з двома двигунами, нинішні моделі пропонують вибір між двома типами акумуляторів: стандартним на 58,3 кВт-год та збільшеним на 81,4 кВт-год

Kia представила новий електричний хетчбек та седан EV4 — photo 3

Версія з меншою батареєю дозволяє проїхати до 410 км для хетчбека і 430 км для седана. З більшою батареєю запас ходу значно зростає — до 612 км для хетчбека і 630 км для седана. Цікаво, що завдяки більш обтічній формі седан виявився трохи ефективнішим за хетчбек, що дозволяє йому проїхати більшу відстань на одному заряді

На відміну від старших моделей EV6 та EV9, які використовують високотехнологічну 800-вольтову систему, нові EV4 оснащені 400-вольтовою архітектурою. Тобто, їхня швидкість заряджання дещо нижча. Наприклад, щоб зарядити більшу батарею з 10% до 80%, знадобиться близько 31 хвилини, що удвічі довше, ніж для моделі EV6

Kia представила новий електричний хетчбек та седан EV4 — photo 4

Обидві моделі мають однакову колісну базу, яка забезпечує достатньо простору в салоні 

Однак, за габаритами седан на 300 мм довший за хетчбек, і це позначається на обсязі багажника. Седан може вмістити 490 літрів багажу, тоді як хетчбек пропонує лише 435 літрів. Седан, як і його головний конкурент Tesla Model 3, має класичну кришку багажника, що є менш практичним рішенням порівняно з повноцінними дверима багажника у хетчбеку

Kia представила новий електричний хетчбек та седан EV4 — photo 5

Зовні обидві моделі, хетчбек і седан, мають спільні риси в стилі нового фірмового дизайну Kia. Проте у моделі GT Line, яка відрізняється спортивними сидіннями та унікальним кермом, дизайн бамперів і коліс виглядає більш динамічним, ніж у базових версій. В інтер’єрі обидві версії EV4 оснащені однаковим блоком, поєднуючим цифрову панель приладів та сенсорний екран мультимедійної системи

Радикальний дизайн фастбек-седана EV4 може бути не до смаку тим, хто звик до традиційних форм, але в Європі, де хетчбеки користуються особливою популярністю, новий Kia EV4 стане серйозним викликом для Volkswagen ID.3. Tesla наразі не має прямого конкурента в сегменті хетчбеків, що надає Kia значну перевагу. Наскільки саме EV4 похитне позиції лідерів ринку, стане відомо після оголошення цін та початку продажів

Читати далі

Схожі записи
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу

Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]

2 Жовтня 2025
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу — photo 58012
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3

Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль  Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]

2 Жовтня 2025
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3 — photo 58028
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу

Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]

2 Жовтня 2025
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу — photo 58012
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3

Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль  Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]

2 Жовтня 2025
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3 — photo 58028
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK