Kia прощається з бензиновими GT: майбутнє — за електрифікацією — photo 44888

Kia прощається з бензиновими GT: майбутнє — за електрифікацією

13.06.2025
3 хвилини на прочитання

Автовиробники по всьому світу змінюють свої стратегії, реагуючи на дедалі суворіші вимоги до скорочення викидів CO₂. Компанія Kia не стоїть осторонь цих змін. Її представники офіційно заявили: ера бензинових GT-моделей добігає кінця. Останнім представником цього покоління стане седан K5 GT, а всі майбутні моделі лінійки GT від Kia будуть виключно електричними

Для поціновувачів потужних автомобілів ця новина сповнена ностальгії 

Свого часу Kia вразила ринок, представивши Stinger GT із 3,3-літровим турбованим двигуном V6. Ця модель не лише змінила уявлення про бренд, а й започаткувала серію динамічних автомобілів, здатних конкурувати з визнаними лідерами сегмента. Згодом Kia продовжила розвивати спортивний напрям, пропонуючи енергійні й доступні за ціною моделі, які дарували не менше задоволення від водіння, ніж пропозиції іменитих конкурентів

Kia прощається з бензиновими GT: майбутнє — за електрифікацією — photo 2

Однак сучасні реалії диктують нові правила, і Kia обирає шлях електрифікації 

Роланд Ріверо, керівник продуктової стратегії Hyundai Motor Group в Австралії, пояснює, що компанія поступово відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння у спортивних моделях через глобальні екологічні стандарти. За його словами, бренд «N», який асоціюється з високою продуктивністю, дедалі частіше пов’язують із електрифікованими продуктами. «Це логічний крок, враховуючи сучасні регуляторні вимоги», — зазначає він

Ріверо підкреслює: «Норми щодо викидів CO₂ стають дедалі жорсткішими по всьому світу, і ми повинні відповідати цим викликам. Наші ринки швидко адаптуються». Він також додає, що інженерні центри компанії активно працюють над тим, як поєднати екологічну відповідальність із емоційним досвідом водіння

Kia прощається з бензиновими GT: майбутнє — за електрифікацією — photo 3

Серед моделей, які уособлювали спортивний дух Kia, варто виділити не лише Stinger, а й сучасний K5 GT — передньопривідний седан із вражаючою потужністю. За наявною інформацією, саме він стане останнім бензиновим представником GT-лінійки. Водночас бренд Hyundai, що входить до тієї ж групи, ще зберігає позиції в сегменті ДВЗ: очікується нове покоління Elantra N, можливо, з потужнішим двигуном

Проте фокус зміщується на електромобілі 

У той час, коли навіть такі гіганти, як Porsche, переглядають свої плани щодо електрифікації, Kia та Hyundai демонструють впевненість у цьому напрямку. На ринку вже представлені яскраві приклади нової ери: Kia EV6 GT — динамічний хетчбек із характеристиками суперкара, та Hyundai Ioniq 5 N — електромобіль, який здобув любов шанувальників швидкості й драйву

Kia прощається з бензиновими GT: майбутнє — за електрифікацією — photo 4

Ріверо наголошує, що електромобілі здатні викликати емоції, порівнянні з тими, що дарують традиційні спортивні моделі, завдяки новітнім технологіям. Утім, він визнає, що створення «гарячих» хетчбеків у нових умовах стає дедалі складнішим з огляду на бізнес-аспекти

На запитання про можливу роль гібридних технологій чи електромобілів із розширеним запасом ходу в спортивному майбутньому Kia чіткої відповіді від керівництва не надійшло. Проте джерела натякають на розробку гібридних моделей у лінійці N від Hyundai. Якщо ці плани реалізуються, ймовірно, Kia також підтримає цей напрям

У будь-якому разі перехід до електромобілів не означає відмови від спортивного духу. Хоча бензинові GT-моделі відходять у минуле, ідея динамічного й захопливого водіння продовжує жити — тепер у новому, електрифікованому форматі

Читати далі

Схожі записи
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США

Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]

17 Листопада 2025
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США — photo 62879
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США

Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]

17 Листопада 2025
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США — photo 62879
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK