Kia прощається з бензиновими GT: майбутнє — за електрифікацією — photo 44888

Kia прощається з бензиновими GT: майбутнє — за електрифікацією

13.06.2025
3 хвилини на прочитання

Автовиробники по всьому світу змінюють свої стратегії, реагуючи на дедалі суворіші вимоги до скорочення викидів CO₂. Компанія Kia не стоїть осторонь цих змін. Її представники офіційно заявили: ера бензинових GT-моделей добігає кінця. Останнім представником цього покоління стане седан K5 GT, а всі майбутні моделі лінійки GT від Kia будуть виключно електричними

Для поціновувачів потужних автомобілів ця новина сповнена ностальгії 

Свого часу Kia вразила ринок, представивши Stinger GT із 3,3-літровим турбованим двигуном V6. Ця модель не лише змінила уявлення про бренд, а й започаткувала серію динамічних автомобілів, здатних конкурувати з визнаними лідерами сегмента. Згодом Kia продовжила розвивати спортивний напрям, пропонуючи енергійні й доступні за ціною моделі, які дарували не менше задоволення від водіння, ніж пропозиції іменитих конкурентів

Kia прощається з бензиновими GT: майбутнє — за електрифікацією — photo 2

Однак сучасні реалії диктують нові правила, і Kia обирає шлях електрифікації 

Роланд Ріверо, керівник продуктової стратегії Hyundai Motor Group в Австралії, пояснює, що компанія поступово відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння у спортивних моделях через глобальні екологічні стандарти. За його словами, бренд «N», який асоціюється з високою продуктивністю, дедалі частіше пов’язують із електрифікованими продуктами. «Це логічний крок, враховуючи сучасні регуляторні вимоги», — зазначає він

Ріверо підкреслює: «Норми щодо викидів CO₂ стають дедалі жорсткішими по всьому світу, і ми повинні відповідати цим викликам. Наші ринки швидко адаптуються». Він також додає, що інженерні центри компанії активно працюють над тим, як поєднати екологічну відповідальність із емоційним досвідом водіння

Kia прощається з бензиновими GT: майбутнє — за електрифікацією — photo 3

Серед моделей, які уособлювали спортивний дух Kia, варто виділити не лише Stinger, а й сучасний K5 GT — передньопривідний седан із вражаючою потужністю. За наявною інформацією, саме він стане останнім бензиновим представником GT-лінійки. Водночас бренд Hyundai, що входить до тієї ж групи, ще зберігає позиції в сегменті ДВЗ: очікується нове покоління Elantra N, можливо, з потужнішим двигуном

Проте фокус зміщується на електромобілі 

У той час, коли навіть такі гіганти, як Porsche, переглядають свої плани щодо електрифікації, Kia та Hyundai демонструють впевненість у цьому напрямку. На ринку вже представлені яскраві приклади нової ери: Kia EV6 GT — динамічний хетчбек із характеристиками суперкара, та Hyundai Ioniq 5 N — електромобіль, який здобув любов шанувальників швидкості й драйву

Kia прощається з бензиновими GT: майбутнє — за електрифікацією — photo 4

Ріверо наголошує, що електромобілі здатні викликати емоції, порівнянні з тими, що дарують традиційні спортивні моделі, завдяки новітнім технологіям. Утім, він визнає, що створення «гарячих» хетчбеків у нових умовах стає дедалі складнішим з огляду на бізнес-аспекти

На запитання про можливу роль гібридних технологій чи електромобілів із розширеним запасом ходу в спортивному майбутньому Kia чіткої відповіді від керівництва не надійшло. Проте джерела натякають на розробку гібридних моделей у лінійці N від Hyundai. Якщо ці плани реалізуються, ймовірно, Kia також підтримає цей напрям

У будь-якому разі перехід до електромобілів не означає відмови від спортивного духу. Хоча бензинові GT-моделі відходять у минуле, ідея динамічного й захопливого водіння продовжує жити — тепер у новому, електрифікованому форматі

Читати далі

Схожі записи
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу

Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]

2 Жовтня 2025
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу — photo 58012
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3

Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль  Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]

2 Жовтня 2025
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3 — photo 58028
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор

Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]

2 Жовтня 2025
Найбільший сюрприз Porsche Cayenne Electric? Його акумулятор — photo 58043
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу

Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]

2 Жовтня 2025
Dodge відмовляється від найпотужнішого Charger Daytona ще до його виходу — photo 58012
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3

Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль  Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]

2 Жовтня 2025
Polestar представила оновлений електричний кросовер Polestar 3 — photo 58028
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK