Kia створила унікальний електромобіль на базі Pride 1996 року
Kia вирішила відзначити своє 80-річчя, створивши електричний рестомод-сліпер на базі старого міського автомобіля. Електромобіль було перероблено британською компанією Electrogenic, яка спеціалізується на електричних модифікаціях. Модель 1996 року — це Kia Pride, яка була спочатку розроблена компанією Mazda і продавалася у США під назвою Ford Festiva. Основна зміна полягає в тому, що замість 60-сильного 1,3-літрового двигуна, авто отримало електродвигун потужністю 107 к.с., але зберегло 5-ступінчасту механічну трансмісію
Технічні характеристики: від старого до нового
Британці знають цей невеликий автомобіль як Kia Pride, який став першим представником бренду у Великій Британії у 1991 році. В США його продавали під назвою Ford Festiva, розробленого на базі проекту Mazda 121. Оригінальна версія автомобіля мала двигуни об’ємом 1,1 і 1,3 літра, які давали лише 60 к.с. Електрична модифікація цієї моделі збільшила потужність на 77%
Нове силове обладнання забезпечує нульові викиди, але при цьому вдалось зберегти механічну коробку передач. Це рішення цікаве з технічної точки зору, адже трансмісія тепер повинна справлятися з 107 к.с. і 235 Нм крутного моменту, які значно перевищують початкові 87 Нм
Режими водіння та характеристики
Незважаючи на значне поліпшення, нові показники все ще поступаються сучасним електромобілям, як, наприклад, Kia EV6, яка має 225 к.с. Однак, маса EV6 складає 2065 кг, тоді як електрифікований Pride важить лише 870 кг, що дозволяє йому бути набагато швидшим і маневровим
Як і EV6, Kia Pride отримала кілька режимів водіння. У режимі Eco потужність обмежується до 60 к.с., а крутний момент до 118 Нм, що забезпечує динаміку, схожу на оригінальну модель з двигуном внутрішнього згоряння — розгін до 100 км/год займає 11,8 секунди. У режимі Auto водії можуть залишити автомобіль на третій передачі та насолоджуватися сучасним досвідом електромобіля з регенеративним гальмуванням. А в режимі Sport Kia Pride демонструє максимальні 107 к.с. і 235 Нм, що дозволяє розігнатися до 100 км/год приблизно за 8 секунд
Оновлення та запас ходу
Зовнішні та внутрішні зміни також додають шарму цьому електромобілю. Оригінальна металік-фарба “Kingfisher Blue” була замінена на сучасну “White Pearl”, доступну для електромобілів Kia. Фари були оновлені, а інтер’єр отримав нову обшивку з яскравими зеленими акцентами, які нагадують про деталі дизайну EV6 GT
Незважаючи на вражаючу потужність, цей Pride не здатний заряджатися швидше, ніж оригінальний автомобіль заправлявся паливом. Дві батареї по 10 кВт-год встановлені під капотом і в багажнику. Зарядка триває близько шести годин за допомогою бортового зарядного пристрою на 3,3 кВт. Проте, завдяки невеликій масі, автомобіль здатен проїхати до 193 км на одному заряді, що цілком достатньо для міських поїздок
Цей перероблений Kia Pride є чудовим прикладом того, як старі автомобілі можуть отримати нове життя завдяки сучасним технологіям. Авто виглядає дуже скромно, але здатне показати гідну динаміку на дорозі, залишаючись економічним і екологічним рішенням для міста