Після серії більших моделей Smart підтвердила роботу над компактним міським електрокаром, який продовжує ідею легендарного ForTwo та орієнтується насамперед на європейські міста
Сьогодні Smart належить Mercedes-Benz і китайській Geely на паритетних умовах
Марка поступово змінила напрямок розвитку та почала випускати дедалі більші автомобілі, включно з седаном #6, який став найбільшим у її історії. Попри це, компанія не відмовилася від початкової концепції надкомпактного міського авто та готує духовного наступника першого Smart

Новинку тимчасово називають Smart #2
Компанія вже тестує закамуфльований прототип, зовні схожий на ForTwo. Прототип слугує так званим «мулом» (технічним носієм нової конструкції під старим кузовом) і використовує кузов попередньої моделі, тому фінальний дизайн поки залишається за кадром. Пропорції та посадка, за словами виробника, збережуть упізнаваний стиль Smart

Модель отримає коротку колісну базу, колеса по кутах кузова та задній привід
Інтер’єр і зовнішність розробляє Mercedes-Benz, тож новий електрокар виглядатиме логічним продовженням трьох поколінь ForTwo, навіть попри зміну філософії бренду
Smart #2 стане виключно електричним і базуватиметься на новій платформі ECA, створеній спеціально для компактних міських електромобілів. У компанії наголошують на сучасній електричній силовій установці, підвищеному рівні безпеки та налаштуваннях, пристосованих до щільного міського трафіку

Основним ринком збуту залишається Європа, хоча розробка та виробництво відбуватимуться в Китаї. Невеликі міські автомобілі мають попит і на китайському ринку, тож продажі там також не виключені
Повноцінну презентацію запланували на кінець 2026 року, а серійне виробництво й перші поставки можуть стартувати у 2027-му. Очікується батарея місткістю близько 30 кВт-год, що для такого класу досить багато. Через це стартова ціна прогнозується на рівні понад 20 тисяч євро. За таких умов новинці доведеться конкурувати з більшими та практичнішими електромобілями, які часто коштують не дорожче
Читати далі
Схожі записиУ Китаї покупцям уже передали перші хетчбеки MG4, оснащені напівтвердотільною акумуляторною батареєю, причому стартова ціна моделі на місцевому ринку нижча за $15 тисяч Прем’єра нового MG4 відбулася в серпні на автосалоні в Ченду Тоді SAIC MG представила його як перший масовий електрокар із напівтвердотільною батареєю. Лінійка моделі охоплює кілька версій, серед яких окрема модифікація з […]
19 Грудня 2025
Продажі електричних пікапів у Китаї та Південній Кореї стрімко зростають, тоді як ринок США, найбільший для пікапів, рухається у протилежному напрямку. Азійські автовиробники активно розширюють лінійки моделей із електричною та гібридною тягою, і попит на такі пікапи вже виходить за межі локальних ринків Американська автомобільна культура десятиліттями будувалася навколо великих пікапів і позашляховиків Такі машини […]
19 Грудня 2025
Компанія SpaceX, яка належить Ілону Маску, закупила Cybertruck на десятки мільйонів доларів, фактично викупивши електропікапи Tesla, попит на які виявився значно нижчим за очікування. Продажі моделі так і не наблизилися навіть до десятої частини виробничих планів, тому Маск залучив власний бізнес для підтримки показників автовиробника За наявною інформацією, SpaceX придбала Cybertruck на суму, ймовірно, понад […]
19 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі