Британський стартап Longbow, заснований двома колишніми інженерами Tesla — Деніелом Деві та Марком Тапскоттом, а також колишнім керівником компанії, що виробляла електричні човни, вирішив кинути виклик сучасним важким електрокарам. Їхня філософія спирається на відомий принцип Коліна Чепмена — «спрощуй і полегшуй», який колись зробив легендарні моделі Lotus такими динамічними
Прототип виглядає як унікальна гілка розвитку електромобілів, і навіть попри те, що це лише демонстраційний зразок, його характеристики справді вражають

Новий Longbow Speedster важить лише 895 кілограмів і розганяється до 100 км/год за 3,5 секунди, що робить його справжнім винятком серед електромобілів, маса яких зазвичай перевищує дві тонни. Попри компактність, запас ходу становить до 275 миль (приблизно 440 км) за циклом WLTP. Перші поставки заплановані на 2026 рік, а ціна стартує від 84 995 фунтів стерлінгів (приблизно 112 тисяч доларів). Для тих, хто віддає перевагу закритому кузову, згодом з’явиться модель Longbow Roadster, яка коштуватиме дешевше — близько 65 тисяч фунтів

Команда Longbow розробила Speedster з нуля
Електромобіль отримав легке алюмінієве шасі, компактний електромотор і нову систему інтеграції акумулятора прямо в конструкцію кузова — це підвищує жорсткість і знижує масу. За словами Деві, Speedster став «справжнім утіленням нашої філософії швидкості через легкість» і вже викликав інтерес серед шанувальників спортивних авто
Демонстраційний прототип, який компанія називає Aesthetic Dynamic Demonstrator, презентували в Лондоні перед потенційними клієнтами й інвесторами. Ідея проста: зробити електромобіль легким, живим і емоційним, повернувши драйв, який часто губиться за вагою сучасних батарейних моделей. У Longbow наголошують, що надмірна маса не лише ускладнює конструкцію, а й знижує маневровість і чутливість керма, тому головне завдання команди — побудувати найчистішу форму електричного спорткара

У компанії серйозні амбіції
До ради консультантів увійшли колишній керівник McLaren Майк Флюїт, екс-глава Lotus Europe Ден Балмер і Майкл ван дер Санд — людина, яка свого часу керувала Alpine, а також працювала в Lucid Europe і Jaguar Land Rover. Їхній досвід додає ваги проєкту, який може стати реальним конкурентом обіцяного, але постійно відкладеного Tesla Roadster
Якщо Longbow втілить свої плани, електричний Speedster може змінити уявлення про те, яким має бути справжній спортивний електромобіль — легким, швидким і приємним у керуванні
Читати далі
Схожі записиКомпанії не довелось змінювати при цьому ні батарею, ні електромотори. Натомість нове покоління моделі 2026 року отримало оновлену систему повного приводу, яка додає до 80 кілометрів пробігу між зарядками. Тепер електричний Grecale може долати до 580 км (360 миль) — на 50 миль або 80 км більше, ніж попередня версія Попри те, що продажі Maserati […]
31 Жовтня 2025
Компанія RDS представила на Japan Mobility Show унікальний транспортний проєкт — RDS Raptor, електричну триколісну платформу, яка може змінювати свій вигляд залежно від встановленого модуля. Вона буквально «перетворюється» на різні типи машин, немов герой із фільму про трансформерів Секрет конструкції полягає у поділі транспортного засобу на дві частини — верхню та нижню Базова платформа з […]
31 Жовтня 2025
Японський бренд Subaru показав два яскравих концепти під спортивним підрозділом STI, і вони кардинально різні за своєю природою. Один — з бензиновим двигуном, інший — повністю електричний. Прем’єра відбулася на виставці Japan Mobility Show 2025, де Subaru представила свої нові ідеї у двох напрямках — Performance (продуктивність) та Adventure (пригода), об’єднавши їх під гаслом «Відчуй […]
31 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі