Компанія Xpeng презентувала електричний кросовер G7 — photo 47440

Компанія Xpeng презентувала електричний кросовер G7

05.07.2025
4 хвилини на прочитання

На китайському ринку з’явився новий гравець, здатний серйозно потіснити позиції Tesla Model Y 

Новий Xpeng G7 — технологічно насичений, елегантно спроєктований і при цьому значно дешевший за основного конкурента. Його стартова ціна становить лише 195 800 юанів (близько $27 325), що майже на $9500 менше, ніж у Tesla Model Y. Водночас Xpeng орієнтується не лише на Tesla, а й на новачка ринку — Xiaomi із її моделлю YU7

Компанія Xpeng презентувала електричний кросовер G7 — photo 2

Зовні G7 має сучасний, хоча й дещо стриманий вигляд. Передню частину прикрашає так зване «акуляче рило» з характерною “X-обличчям” — це фірмовий світлодіодний елемент, який простягається на всю ширину кузова. Кутові денні ходові вогні додають агресивності. Бічна частина вирізняється плавними лініями, втопленими ручками дверей, безрамковими дзеркалами та колесами на 18 або 20 дюймів. Задня частина кросовера має електропривод п’ятих дверей, панорамне вікно і світлодіодні ліхтарі з синіми елементами, які вказують на режим автономного руху

За габаритами G7 трохи більший за Model Y: 4892 мм у довжину, 1925 мм у ширину та 1655 мм у висоту. Колісна база сягає 2890 мм — так само, як у Tesla, але кузов довший на 102 мм

Компанія Xpeng презентувала електричний кросовер G7 — photo 3

Інтер’єр Xpeng G7 побудований у дусі мінімалізму, але при цьому демонструє високий рівень оздоблення 

У салоні встановлено двоспицеве мультифункціональне кермо з підігрівом та 15,6-дюймовий “плаваючий” екран, який виконує роль і панелі приладів, і мультимедійного центру. Навіть базова версія має передні сидіння з електрорегулюванням, вентиляцією, підігрівом і масажем, а також центральну консоль з двома бездротовими зарядками по 50 Вт кожна

Компанія Xpeng презентувала електричний кросовер G7 — photo 4

Серед преміальних елементів — дерев’яні підлокітники, 20-динамікова аудіосистема, панорамний скляний дах, ароматизатор повітря, цифрове дзеркало заднього виду та обшивка з мікрофібри на даху. Атмосферне підсвічування налаштовується у 256 кольорах. Загалом передбачено 39 зон зберігання речей, включно з переднім багажником (франком), який можна мити, та бардачком із паролем

Не забули і про задніх пасажирів. Вони отримують сидіння з підігрівом, вентиляцією та масажем, окремий 8-дюймовий екран, складаний підлокітник із підсклянниками та бездротовою зарядкою. Особливістю стали складані столики з магнітними панелями для фіксації смартфонів або планшетів, які можна нахиляти від 0 до 90 градусів — зручно для перегляду відео в дорозі

Компанія Xpeng презентувала електричний кросовер G7 — photo 5

Під капотом Xpeng G7 — один електромотор на задній осі потужністю 292 к.с. (218 кВт) та 450 Нм крутного моменту. Розгін до 100 км/год займає 6,5 або 6,6 секунди залежно від версії. Максимальна швидкість — 202 км/год. Доступні три модифікації з запасом ходу за циклом CLTC: 602 Long Battery Life Max (602 км), 702 Ultra-Long Battery Life Max та 702 Ultra (по 702 км)

Завдяки підтримці надшвидкої зарядки потужністю 451 кВт, G7 може поповнити запас ходу на 436 км лише за 10 хвилин. А від 10% до 80% батарея заряджається за 12 хвилин

Компанія Xpeng презентувала електричний кросовер G7 — photo 6

Технологічно G7 також вражає 

Виробник називає його першим у світі «AI-автомобілем» із рівнем обчислювальної потужності L3. Машина оснащена радарами, ультразвуковими сенсорами, численними камерами та до трьох чипів штучного інтелекту Turing. Завдяки цьому доступні функції напівавтономного водіння, зокрема інтелектуальне керування на високих швидкостях, дистанційне паркування, виклик авто з парковки, адаптивний круїз-контроль, система утримання в смузі, розпізнавання знаків і автоматичне гальмування на швидкостях до 130 км/год

Компанія Xpeng презентувала електричний кросовер G7 — photo 7

Ще однією фішкою є панорамний AR-дисплей, розроблений у партнерстві з Huawei. Він проектує зображення до 87 дюймів прямо перед водієм, що особливо корисно для навігації. Під час стоянки його можна використовувати як домашній кінотеатр

Читати далі

Схожі записи
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK