Уважно подивіться на новий концепт Lotus Theory 1, тому що цим концептом Lotus робить натякає на наступне покоління китайсько-британських спортивних автомобілів
Електричний суперкар з тримісним салоном у стилі McLaren F1 оснащений двомоторною повнопривідною силовою установкою потужністю 986 к.с. Lotus заявляє, що до 100 км/год на годину Theory 1 розганяється менш ніж за 2,5 секунди, максимальна швидкість – 320 км/год, а батарея ємністю 70 кВт-год забезпечує запас ходу в 402 км на більш розумних швидкостях
Lotus представив електричний концепт Theory 1, який відсилає до оригінального S1 Esprit
Карбоновий кузов допомагає зменшити масу до менш ніж 1600 кг, а всередині і зовні Theory 1тотально зроблений з карбону, який разом з дверцятами-метеликами створює дійсно сильний візуальний образ. Він виглядає стрункішим, жорсткішим і красивішим, ніж більша Evija, і хоча кузов має безліч вигинів, очевидно, що дизайнери Lotus думали про оригінальний S1 Esprit 1977 року, коли малювали цей електричний концепт
Lotus поки що офіційно не афішує ім’я Esprit, але можна уявити серійну версію зі знаменитим значком, особливо враховуючи як багато технічних і дизайнерських ідей можуть знайти своє втілення в суперкарі, який можна буде купити через кілька років
Повністю вуглецевий суперкар масою 1600 кг має двері-метелики й тримісний салон, як у McLaren F1
Однією з таких інновацій, яку ми можемо побачити на серійному Lotus, є Lotuswear – адаптивна система з текстильним покриттям, розроблена спільно з Motorskins, яка може забезпечити тактильний зворотній зв’язок з водієм через сидіння та кермо. Крихітні надувні капсули подають імпульси, наприклад, щоб повідомити водієві, коли потрібно повертати, або ж вони можуть функціонувати як кнопки
Двомоторна трансмісія розвиває 986 к.с., забезпечуючи максимальну швидкість 320 км/год
Ще одна технологічна новинка, що може занепокоїти шанувальників Lotus, які люблять прозоре керування такими спорткарами, як Elise, – це система steer-by-wire. Lotus стверджує, що вона дає водіям можливість регулювати передавальне відношення та відчуття керма, хоча воно буде віртуальним, як в симуляторі. Фанатам Lotus більше сподобається використання електромотору та акумуляторної батареї в якості силової структури кузова, здатного сприймати зусилля безпосередньо від підвіски, як це робив V8 боліду F1 Lotus 49 наприкінці 1960-х років
І одна з особливостей, яка вже використовується на серійних автомобілях, – це шини Pirelli P Zero Elect, які були розроблені для зменшення опору коченню та збільшення запасу ходу на 10%. Наразі вони встановлюються на кросовер Lotus Eletre та чотиридверне купе Emeya, два автомобілі, які носять значки Lotus, але не схожі на звичну продукцію Lotus. Theory 1, з іншого боку, незважаючи на те, що це електромобіль, типовий Lotus – (відносно) легкий, чистий, орієнтований на водія
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі