Концепт Lotus Theory 1 – тримісний електричний Esprit потужністю 986 к.с.
Уважно подивіться на новий концепт Lotus Theory 1, тому що цим концептом Lotus робить натякає на наступне покоління китайсько-британських спортивних автомобілів
Електричний суперкар з тримісним салоном у стилі McLaren F1 оснащений двомоторною повнопривідною силовою установкою потужністю 986 к.с. Lotus заявляє, що до 100 км/год на годину Theory 1 розганяється менш ніж за 2,5 секунди, максимальна швидкість – 320 км/год, а батарея ємністю 70 кВт-год забезпечує запас ходу в 402 км на більш розумних швидкостях
Lotus представив електричний концепт Theory 1, який відсилає до оригінального S1 Esprit
Карбоновий кузов допомагає зменшити масу до менш ніж 1600 кг, а всередині і зовні Theory 1тотально зроблений з карбону, який разом з дверцятами-метеликами створює дійсно сильний візуальний образ. Він виглядає стрункішим, жорсткішим і красивішим, ніж більша Evija, і хоча кузов має безліч вигинів, очевидно, що дизайнери Lotus думали про оригінальний S1 Esprit 1977 року, коли малювали цей електричний концепт
Lotus поки що офіційно не афішує ім’я Esprit, але можна уявити серійну версію зі знаменитим значком, особливо враховуючи як багато технічних і дизайнерських ідей можуть знайти своє втілення в суперкарі, який можна буде купити через кілька років
Повністю вуглецевий суперкар масою 1600 кг має двері-метелики й тримісний салон, як у McLaren F1
Однією з таких інновацій, яку ми можемо побачити на серійному Lotus, є Lotuswear – адаптивна система з текстильним покриттям, розроблена спільно з Motorskins, яка може забезпечити тактильний зворотній зв’язок з водієм через сидіння та кермо. Крихітні надувні капсули подають імпульси, наприклад, щоб повідомити водієві, коли потрібно повертати, або ж вони можуть функціонувати як кнопки
Двомоторна трансмісія розвиває 986 к.с., забезпечуючи максимальну швидкість 320 км/год
Ще одна технологічна новинка, що може занепокоїти шанувальників Lotus, які люблять прозоре керування такими спорткарами, як Elise, – це система steer-by-wire. Lotus стверджує, що вона дає водіям можливість регулювати передавальне відношення та відчуття керма, хоча воно буде віртуальним, як в симуляторі. Фанатам Lotus більше сподобається використання електромотору та акумуляторної батареї в якості силової структури кузова, здатного сприймати зусилля безпосередньо від підвіски, як це робив V8 боліду F1 Lotus 49 наприкінці 1960-х років
І одна з особливостей, яка вже використовується на серійних автомобілях, – це шини Pirelli P Zero Elect, які були розроблені для зменшення опору коченню та збільшення запасу ходу на 10%. Наразі вони встановлюються на кросовер Lotus Eletre та чотиридверне купе Emeya, два автомобілі, які носять значки Lotus, але не схожі на звичну продукцію Lotus. Theory 1, з іншого боку, незважаючи на те, що це електромобіль, типовий Lotus – (відносно) легкий, чистий, орієнтований на водія