Круїз-контроль Chevrolet Equinox EV може не активувати гальма
Захисники технологій кажуть, що безпілотні автомобілі будуть безпечнішими, ніж водії-люди, і що навіть сьогоднішні більш примітивні технології допомоги водієві запобігають аваріям. Але перші кілька тижнів 2025 року принесли чимало новин, які нагадують нам, чому майже всі наявні на сьогоднішній день системи все ще потребують водія, який контролює їх згідно із законом
Через збій у програмному забезпеченні електромобілі без системи Super Cruise можуть потрапити в аварію і потребують відкликання
Остання з таких новин стосується електромобіля Chevrolet Equinox EV, адаптивний круїз-контроль якого може не активувати гальма, коли кросовер стикається з небезпекою, повідомляє NHTSA. У звіті зазначається, що електромобіль без проблем відчуває необхідність сповільнитися, але через неправильне калібрування програмного забезпечення гальма можуть не спрацювати

Близько 2890 повнопривідних моделей, не оснащених модною системою Super Cruise від GM, повинні будуть завітати до місцевого дилера, щоб оновити програмне забезпечення, хоча дивним чином непродані автомобілі будуть оновлені дистанційно
Передньопривідні версії електричного позашляховика та повнопривідні, власники яких заплатили за Super Cruise, не підпадають під відкликання. Всі нові екземпляри Equinox, зібрані з початку грудня, були вироблені з новим програмним забезпеченням
А як щодо інших неприємних історій з системами допомоги водієві?
По-перше, відомо, що NHTSA вивчає функцію віддаленого паркування Actually Smart Summon від Tesla після отримання повідомлень про те, що електромобілі не помічають стовпчики та припарковані автомобілі, коли їдуть порожніми. А цього тижня агентство посилило своє дослідження системи BlueCruise від Ford після двох смертельних аварій за участю електромобілів Mustang Mach-E, якими керували вночі




Електромобілі Silverado та GMC Sierra відкликаються окремо через проблему з ременями безпеки
Equinox, який неодноразово відкликали протягом 2024 року, – не єдиний електромобіль Chevrolet, який потрапив у заголовки новин цього тижня. Електрична вантажівка Silverado та її двійник GMC Sierra також потрапили в поле зору NHTSA. У п’яти екземплярах пікапів 2024 року випуску, можливо, не був затягнутий болт кріплення заднього ременя безпеки, і їх потрібно буде перевірити в сервісному центрі