В той час як Jeep Avenger вже зайняв свою нішу субкомпактного позашляховика в Європі і вже офіційно продається в Україні, французька дизайнерська студія Klissarov розвинула концепцію крихітного електрокара. Вони створили (поки що у лише на комп’ютері) квадроцикл під брендом Jeep, який демонструє потенціал орієнтованого на місто електромобіля під брендом Jeep. Використовуючи напрацювання Stellantis, цей концепт досліджує нові межі для американського бренду
Повністю електричний квадроцикл Jeep – дітище незалежного дизайнера Еммануїла Кліссарова
Він називається Jeep Dune та існує виключно в цифровому вимірі. Однак, на відміну від інших незалежних проектів, цей базується на існуючих серійних електромобілях. Зокрема, він задуманий як версія Citroen Ami, Opel Rocks Electric і Fiat Topolino, але з повністю переробленим кузовом
Як і вищезгадані електромобілі, концепт Jeep має мініатюрні розміри: 2410 мм в довжину, 1390 мм в ширину і 1520 мм у висоту. Dune має подібні пропорції до Citroen Ami Buggy і виграє від симетричної компоновки кузова, що дозволяє знизити витрати
Надійний електромобіль має спільну базу з Citroen Ami, Opel Rocks Electric та Fiat Topolino
Специфічний джипівський стиль підкреслюється решіткою радіатора з сімома прорізами, що оточена круглими світлодіодними фарами, а також пласким покриттям кузова, виконаним за індивідуальним дизайном. Крім того, напіввідкриті колеса, половина дверей, трубчаста рама та запасне колесо, встановлене ззаду, надають йому схожості з міні-Вранглером
Концепт також пропонує різні варіанти персоналізації, такі як графіка Hydro-Dipping для кузова, модернізовані передні та задні панелі, а також індивідуальні відсіки для зберігання речей для різних видів діяльності – від скейтборду до діджейського пульту
Максимальна швидкість Jeep Dune з електродвигуном потужністю 8 к.с. обмежена на рівні 45 км/год
Незважаючи на свій авантюрний вигляд, технічні характеристики Jeep Dune досить скромні. Важкий квадроцикл має електричну силову установку від Citroen Ami з електродвигуном потужністю 8 к.с. (6 кВт) та літій-іонною батареєю ємністю 5,5 кВт-год. Сегмент L6e, до якого відносяться подібні транспортні засоби, накладає обмеження на потужність та швидкість, яка складає лише 45 км/год. Зате це дозволяє керувати подібними автомобілями особам віком від 14 років у деяких європейських країнах
Хоча ідея виходу Jeep у сегмент квадроциклів може здатися надуманою, лімітоване виробництво Dune поряд з електричними велосипедами або скутерами під брендом Jeep могло б розширити аудиторію бренду. Однак можливості цього невеликого електромобіля суворо обмежені міськими джунглями, що погано асоціюється з позашляховою ідентичністю бренду
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі