За словами Фарлі, китайські електромобілі — це загроза, з якою потрібно боротися вже зараз. Ford прагне зрівнятися з Китаєм у виробництві акумуляторів, а згодом і випередити його
Китай суттєво випереджає західні автокомпанії у сфері акумуляторних батарей
Генеральний директор Ford вважає, що Китай випередив Захід на десятиліття у виробництві батарей, і якщо американські виробники не почнуть використовувати китайські технології, вони не зможуть конкурувати на глобальному рівні
«Наш єдиний спосіб боротися з ними – отримати доступ до їхніх розробок так, як вони отримали доступ до наших 20 років тому. А далі – використати нашу інноваційність, масштабне виробництво та близькість до клієнтів, щоб перемогти», – заявив Фарлі в інтерв’ю The New York Times

Ford вважає, що без китайських технологій конкурувати буде неможливо
Компанія не планує просто чекати. BlueOval Battery Park – величезний завод із виробництва батарей, який зараз будується і має запрацювати у 2026 році. Ford розраховує випускати тисячі акумуляторів, що базуватимуться на технологіях китайської CATL
Америка платить Китаю за власні розробки?
Хоча зараз Китай контролює більшість світового виробництва батарей, технологія LFP (літій-залізо-фосфатних батарей), яку вони використовують, була спочатку розроблена в США – в Техаському університеті. Згодом її комерціалізувала американська компанія A123 Systems LLC, що отримала мільйони доларів інвестицій від адміністрації Обами
Але ринок електромобілів розвивався повільно, і A123 збанкрутувала. Її активи, включно з патентами на LFP-батареї, викупила китайська компанія, яка й стала лідером у цій сфері

Tesla зрозуміла перспективи електромобілів раніше за інших
Китай не просто інвестував у виробництво батарей, він бачив майбутнє електромобільного ринку набагато чіткіше, ніж багато західних виробників. Tesla теж усвідомила перспективи раніше, ніж її конкуренти в Європі та США
Зараз, у 2025 році, ситуація виглядає майже неймовірною:
- Китай контролює 83% виробництва літій-іонних акумуляторів у світі (за даними Bloomberg)
- США змушені купувати батареї у китайських компаній, навіть якщо їхні технології були розроблені в Америці

Ford планує доступний електромобіль для боротьби з Китаєм
Щоб конкурувати з доступними китайськими електрокарами, які вже завойовують ринки Європи та інших регіонів, Ford працює над електромобілем вартістю $30 000
LFP-батареї, які використовує китайська CATL, спочатку були розроблені в США, але зрештою перейшли під контроль Китаю. Сьогодні китайська автоіндустрія стала глобальним лідером в електрифікації. Якщо Захід хоче боротися, йому доведеться або наздоганяти, або пристосовуватися до реалій і використовувати китайські технології
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі