Китайське вторгнення: Windrose будуватиме свою електричну вантажівку в США
Windrose привезла одну зі своїх повністю електричних вантажівок класу 8 на виставку ACT Expo в Лас-Вегасі на початку цього року, давши журналістам і власникам автопарків можливість побачити електро фуру вживу. Незважаючи на те, що це була передсерійна вантажівка, Windrose вразила своїм зручним інтерфейсом, добре оздобленим інтер’єром і міцною конструкцією
Інтер’єр електро фури Windrose та «дзеркала» камер
Зручний інтерфейс більш важливий для Windrose, ніж для інших HDEV (Hybrid Diesel Electric Vehicle – Гібридний дизель-електричний транспортний засіб), тому що Windrose сподівається використовувати зовнішні камери, що подають зображення на вертикально орієнтовані планшети, замість традиційних бічних дзеркал. Якщо вони отримають схвалення DOT, ці камери допоможуть електричним вантажівкам Windrose забезпечити коефіцієнт аеродинамічного опору 0,2755 – що, як стверджує компанія, є найнижчим показником серед усіх наявних важких вантажівок
– Ринок США доброзичливо ставиться до китайських важких електричних вантажівок, оскільки тарифи на імпортні вантажівки набагато нижчі, ніж на легкові автомобілі, – говорить виконавчий директор Windrose Хан Вен. – Багато наших клієнтів – це американські фірми, наприклад, Nike… і ми можемо обслуговувати їх на їхньому домашньому ринку
Китайський виробник важких вантажівок Windrose кидає виклик Tesla Semi
Вантажівки компанії оснащені батареєю ємністю 729 кВт-год, яка може поповнити запас ходу на 400 км трохи більше ніж за 30 хвилин за допомогою новітніх швидких зарядних пристроїв Borg Warner потужністю 960 кВт. Це стало можливим завдяки парі зарядних терміналів з рідинним охолодженням, які підтримують надшвидку зарядку двома зарядними пристроями для одного транспортного засобу з максимальним струмом 600 А на один зарядний пристрій
Windrose нещодавно оголосила про плани побудувати новий завод у США, щоб обійти високі тарифи на електромобілі, вироблені в Китаї
Windrose каже, що на американські компанії припадає «більшість» з приблизно 6500 замовлень. Збирати електричні вантажівки планується на американському заводі компанії в Джорджії, де будуть складати докупи шасі та інші частини, вироблені в Китаї. Компанія також планує розширити свої виробничі операції в ЄС, і ще один завод планується побудувати в поки що неназваній європейській країні, щоб обійти місцеві тарифи на китайські вантажівки