Експерти вважають, що китайські автовиробники настільки ефективні, що навіть тарифи їх не зупинять, а величезні норми прибутку легко перекриють ймовірні тарифи, які покликані зробити їх дорожчими в Європі
Заради полегшення життя місцевим брендам, європейські регулятори готові накласти великі мита на імпорт китайських автомобілів, однак деякі експерти кажуть, що це нічого не змінить. Вони вважають, що китайські автовиробники настільки ефективні, а їхні прибутки настільки великі, що вони легко зможуть поглинути фінансові санкції і продовжуватимуть постачати електромобілі за вигідними для європейських покупців цінами
Європейські законодавці стурбовані тим, що державні субсидії надають китайським брендам несправедливу економічну перевагу. І вони розслідують цю ситуацію з початку цього року. Вони відвідали китайські заводи і вже наступного тижня мають прийняти рішення про те, які тарифи треба запровадити
Аналітики очікують, що Європа оголосить про 30-відсотковий тариф, але експерти заявили Auto News, що такого збору буде просто недостатньо, щоб зменшити кількість китайських електромобілів, які прибувають до Європи. Величезні прибутки китайських автовиробників легко впораються з таким тарифом, і кінцевий покупець просто не помітить жодної різниці в ціні, хоча самі автовиробники отримають менше прибутку. Щоб подіяти, тарифи повинні бути на рівні 50% – заявляють аналітики
Але такої думки дотримуються не всі представники автомобільної промисловості. Нещодавнє дослідження, проведене Інститутом світової економіки в Кілі, прогнозує, що якщо ЄС введе 20-відсоткові тарифи на китайський імпорт електромобілів, то Китаю не зможе їх продати приблизно на суму $3,8 мільярда
Ці $3,8 мільярда еквівалентні приблизно 125 тисяч китайських електромобілів, що повинно збільшити продажі електромобілів вітчизняного виробництва на $3,3 мільярда. Китай, швидше за все, відповість тим же, якщо ЄС таки застосує тарифи, і обкладе новими податками європейські автомобілі, які експортуються до них
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі