Китайські автовиробники вимагають 25% мита на імпортні “євробляхи”

22.06.2024
Китайські автовиробники вимагають 25% мита на імпортні “євробляхи” — photo 11229

Кілька китайських автовиробників хочуть, щоб автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, які імпортуються з Європи, були обкладені 25% митами у відповідь на рішення Європейського Союзу підвищити імпортні тарифи на китайські електромобілі до 38,1%

Хто увійшов до комісії з врегулювання торгівельних питань між ЄС та Китаєм?

На початку тижня в Пекіні відбулася зустріч за зачиненими дверима, організована Міністерством торгівлі Китаю для обговорення можливих варіантів подолання напруженості з ЄС. У зустрічі взяли участь SAIC, BYD, BMW, Volkswagen, Porsche, Mercedes-Benz, Stellantis і Renault, а також щонайменше два інших китайських автовиробника

Китайські автовиробники вимагають 25% мита на імпортні “євробляхи” — photo 2

На цій зустрічі обговорювався тиск євросоюзу та лобіювання методів, які мають зменшити нові тарифи, які ЄС планує запровадити проти китайських електромобілів з 4-го липня. І дійсно, за словами виконавчого директора Bosch Штефана Гартунга, нові тарифи, оголошені Брюсселем, можуть бути переглянуті в результаті конструктивних перемовин 

Які авто з ЄС можуть отримати додаткові тарифи у відповідь?

У травні китайський центр автомобільних досліджень, пов’язаний з урядом, запропонував підвищити імпортні тарифи на бензинові автомобілі з Європи з двигунами об’ємом понад 2,5 літра з 15% до 25%. Дані Китайської асоціації легкових автомобілів показують, що минулого року з Європи до Китаю було експортовано 196 тисяч таких автомобілів – це на 11% більше, ніж у попередньому році. Хоча за перші чотири місяці 2024 року експорт цих автомобілів впав на 12% до 44 000 одиниць, німецькі автовиробники все одно експортували до Китаю цього року таких автомобілів на $1,2 мільярда

Китайські автовиробники вимагають 25% мита на імпортні “євробляхи” — photo 3

Чи можливо уникнути торгівельної війни? 

За інформацією Reuters, лідери Європи та Китаю хочуть укласти угоду в найближчі місяці, щоб не допустити ескалацію торгової напруженості. Нагадаємо, що раніше цього місяця Європейська комісія оголосила про введення тарифів проти китайських електромобілів, які варіюються залежно від бренду. Наприклад, SAIC найбільше постраждала від мита в 38,1%, тоді як BYD відбулася більш скромним тарифом у 17,4%. Гігант автомобілебудування Geely зіткнувся з 20% тарифом, а автомобільні компанії, які не були детально розслідувані єврокомісією, отримали тариф у 21%

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK