Кілька китайських автовиробників хочуть, щоб автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, які імпортуються з Європи, були обкладені 25% митами у відповідь на рішення Європейського Союзу підвищити імпортні тарифи на китайські електромобілі до 38,1%
Хто увійшов до комісії з врегулювання торгівельних питань між ЄС та Китаєм?
На початку тижня в Пекіні відбулася зустріч за зачиненими дверима, організована Міністерством торгівлі Китаю для обговорення можливих варіантів подолання напруженості з ЄС. У зустрічі взяли участь SAIC, BYD, BMW, Volkswagen, Porsche, Mercedes-Benz, Stellantis і Renault, а також щонайменше два інших китайських автовиробника
На цій зустрічі обговорювався тиск євросоюзу та лобіювання методів, які мають зменшити нові тарифи, які ЄС планує запровадити проти китайських електромобілів з 4-го липня. І дійсно, за словами виконавчого директора Bosch Штефана Гартунга, нові тарифи, оголошені Брюсселем, можуть бути переглянуті в результаті конструктивних перемовин
Які авто з ЄС можуть отримати додаткові тарифи у відповідь?
У травні китайський центр автомобільних досліджень, пов’язаний з урядом, запропонував підвищити імпортні тарифи на бензинові автомобілі з Європи з двигунами об’ємом понад 2,5 літра з 15% до 25%. Дані Китайської асоціації легкових автомобілів показують, що минулого року з Європи до Китаю було експортовано 196 тисяч таких автомобілів – це на 11% більше, ніж у попередньому році. Хоча за перші чотири місяці 2024 року експорт цих автомобілів впав на 12% до 44 000 одиниць, німецькі автовиробники все одно експортували до Китаю цього року таких автомобілів на $1,2 мільярда
Чи можливо уникнути торгівельної війни?
За інформацією Reuters, лідери Європи та Китаю хочуть укласти угоду в найближчі місяці, щоб не допустити ескалацію торгової напруженості. Нагадаємо, що раніше цього місяця Європейська комісія оголосила про введення тарифів проти китайських електромобілів, які варіюються залежно від бренду. Наприклад, SAIC найбільше постраждала від мита в 38,1%, тоді як BYD відбулася більш скромним тарифом у 17,4%. Гігант автомобілебудування Geely зіткнувся з 20% тарифом, а автомобільні компанії, які не були детально розслідувані єврокомісією, отримали тариф у 21%
Читати далі
Схожі записиКолись Alpine був легендою ралійних трас і невеликих європейських доріг. У 2017 році бренд повернувся з елегантним спорткаром A110 — легким та азартним, він викликав посмішку у кожному повороті. Але сьогодні Alpine вже не просто про емоції за кермом — бренд прямує до електромобільного майбутнього, де поєднуються штучний інтелект, ручна робота і французька вишуканість Антоні Вілен, […]
30 Липня 2025Ті, хто чекає на революцію в акумуляторних технологіях, можуть трішки розслабитись: справжній прорив уже відбувається, просто не таким гучним і блискучим способом, як обіцяють обкладинки технологічних журналів. За словами Ларса Мораві, віцепрезидента з інженерії Tesla, літій-іонні акумулятори ще довго залишатимуться основою електромобільного світу — і з кожним роком ставатимуть дедалі досконалішими Не революція, а еволюція […]
30 Липня 2025Роботаксі наступають: Даллас готується стати новим фронтом у революції безпілотного транспорту Колись майбутнє здавалось далеким, майже фантастичним. Але у 2026 році на вулицях американського мегаполіса Далласу з’являться роботаксі Waymo — повністю автономні електромобілі, які підвозитимуть пасажирів без участі водія. Це буде не просто експеримент, а повноцінна платна служба виклику авто за допомогою додатку. Світ змінюється […]
30 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі