Здається, що після підвищення імпортного мита на китайські електрокари в ЄС до 38%, автовиробники з КНР тільки ще більш агресивно почали їх просувати
І, здається, китайським брендам це вдається – вони захопили рекордні 11% європейського ринку електромобілів станом на червень 2024 року. Автомобілі, продані до 5 липня, могли бути реалізовані без сплати додаткових мит, що дозволило дилерам запропонувати привабливі лізингові плани та знижки. У червні китайські автовиробники зареєстрували понад 23 тисячі електромобілів по всій Європі
Китайські автовиробники заполонили європейський ринок електромобілями в червні, щоб уникнути нових тарифів
Розрахунки Єврокомісії щодо мит ґрунтувалися на розслідуванні наслідків субсидій, наданих китайським урядом виробникам електромобілів. Відповідно, було встановлено, що SAIC, власник MG, був одним з найбільших бенефеціарів державної фінансової допомоги, і комісія наклала на нього найбільші мита – колосальні 38,1% на додаток до додаткових 10% на всі імпортовані електромобілі

MG та BYD, що належать SAIC, досягли рекордних продажів у Європі до того, як набули чинності високі мита
Вочевидь, прагнучи погріти руки, поки сонце світить, SAIC зафіксувала найбільший результат в імпорті. Дані JATO Dynamics показують, що в червні було зареєстровано 13 366 MG. Однак, згідно з повідомленням Bloomberg, 40% MG4, зареєстрованих у червні, були зареєстровані на самих дилерів
Незважаючи на нові тарифи, китайські виробники електромобілів збільшили свою частку на ринку та кількість реєстрацій
Компанія BYD, яка в червні продала трохи менше 4 тисяч електрокарів по всій Європі, буде змушена сплатити додаткове 17-відсоткове мито. Продажі, ймовірно, були підкріплені кампанією, пов’язаною з Чемпіонатом Європи з футболу в Німеччині, незважаючи на спад продажів електромобілів по всій країні після припинення стимулюючих заходів
У той час як Німеччина призупинила свої програми стимулювання електромобілів, італійський уряд вирішив їх підтримати. Нова програма має подвоїти продажі електромобілів порівняно з попереднім роком
Однак наступні кілька місяців покажуть, наскільки сильно вплинуть мита ЄС на китайських автовиробників і чи вдасться зберегти зростання, яке спостерігалося дотепер
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі