Здається, що після підвищення імпортного мита на китайські електрокари в ЄС до 38%, автовиробники з КНР тільки ще більш агресивно почали їх просувати
І, здається, китайським брендам це вдається – вони захопили рекордні 11% європейського ринку електромобілів станом на червень 2024 року. Автомобілі, продані до 5 липня, могли бути реалізовані без сплати додаткових мит, що дозволило дилерам запропонувати привабливі лізингові плани та знижки. У червні китайські автовиробники зареєстрували понад 23 тисячі електромобілів по всій Європі
Китайські автовиробники заполонили європейський ринок електромобілями в червні, щоб уникнути нових тарифів
Розрахунки Єврокомісії щодо мит ґрунтувалися на розслідуванні наслідків субсидій, наданих китайським урядом виробникам електромобілів. Відповідно, було встановлено, що SAIC, власник MG, був одним з найбільших бенефеціарів державної фінансової допомоги, і комісія наклала на нього найбільші мита – колосальні 38,1% на додаток до додаткових 10% на всі імпортовані електромобілі
MG та BYD, що належать SAIC, досягли рекордних продажів у Європі до того, як набули чинності високі мита
Вочевидь, прагнучи погріти руки, поки сонце світить, SAIC зафіксувала найбільший результат в імпорті. Дані JATO Dynamics показують, що в червні було зареєстровано 13 366 MG. Однак, згідно з повідомленням Bloomberg, 40% MG4, зареєстрованих у червні, були зареєстровані на самих дилерів
Незважаючи на нові тарифи, китайські виробники електромобілів збільшили свою частку на ринку та кількість реєстрацій
Компанія BYD, яка в червні продала трохи менше 4 тисяч електрокарів по всій Європі, буде змушена сплатити додаткове 17-відсоткове мито. Продажі, ймовірно, були підкріплені кампанією, пов’язаною з Чемпіонатом Європи з футболу в Німеччині, незважаючи на спад продажів електромобілів по всій країні після припинення стимулюючих заходів
У той час як Німеччина призупинила свої програми стимулювання електромобілів, італійський уряд вирішив їх підтримати. Нова програма має подвоїти продажі електромобілів порівняно з попереднім роком
Однак наступні кілька місяців покажуть, наскільки сильно вплинуть мита ЄС на китайських автовиробників і чи вдасться зберегти зростання, яке спостерігалося дотепер
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі