Здається, що після підвищення імпортного мита на китайські електрокари в ЄС до 38%, автовиробники з КНР тільки ще більш агресивно почали їх просувати
І, здається, китайським брендам це вдається – вони захопили рекордні 11% європейського ринку електромобілів станом на червень 2024 року. Автомобілі, продані до 5 липня, могли бути реалізовані без сплати додаткових мит, що дозволило дилерам запропонувати привабливі лізингові плани та знижки. У червні китайські автовиробники зареєстрували понад 23 тисячі електромобілів по всій Європі
Китайські автовиробники заполонили європейський ринок електромобілями в червні, щоб уникнути нових тарифів
Розрахунки Єврокомісії щодо мит ґрунтувалися на розслідуванні наслідків субсидій, наданих китайським урядом виробникам електромобілів. Відповідно, було встановлено, що SAIC, власник MG, був одним з найбільших бенефеціарів державної фінансової допомоги, і комісія наклала на нього найбільші мита – колосальні 38,1% на додаток до додаткових 10% на всі імпортовані електромобілі
MG та BYD, що належать SAIC, досягли рекордних продажів у Європі до того, як набули чинності високі мита
Вочевидь, прагнучи погріти руки, поки сонце світить, SAIC зафіксувала найбільший результат в імпорті. Дані JATO Dynamics показують, що в червні було зареєстровано 13 366 MG. Однак, згідно з повідомленням Bloomberg, 40% MG4, зареєстрованих у червні, були зареєстровані на самих дилерів
Незважаючи на нові тарифи, китайські виробники електромобілів збільшили свою частку на ринку та кількість реєстрацій
Компанія BYD, яка в червні продала трохи менше 4 тисяч електрокарів по всій Європі, буде змушена сплатити додаткове 17-відсоткове мито. Продажі, ймовірно, були підкріплені кампанією, пов’язаною з Чемпіонатом Європи з футболу в Німеччині, незважаючи на спад продажів електромобілів по всій країні після припинення стимулюючих заходів
У той час як Німеччина призупинила свої програми стимулювання електромобілів, італійський уряд вирішив їх підтримати. Нова програма має подвоїти продажі електромобілів порівняно з попереднім роком
Однак наступні кілька місяців покажуть, наскільки сильно вплинуть мита ЄС на китайських автовиробників і чи вдасться зберегти зростання, яке спостерігалося дотепер
Читати далі
Схожі записиКомпанія розкрила кілька ключових характеристик, і вони справді вражають: запас ходу понад 650 кілометрів, можливість додати 260 км всього за 10 хвилин заряджання і здатність буксирувати причіп масою до 2400 кг. Завдяки архітектурі 800 вольт, кросовер підтримує надшвидкісну зарядку, але також оснащений перетворювачем, який дозволяє використовувати і звичайні 400-вольтові станції — практичне рішення, якого бракувало […]
13 Липня 2025Британський бренд MG, який нині належить китайській компанії SAIC, гучно заявив про себе на Фестивалі швидкості в Гудвуді, представивши одразу дві серійні електромоделі та концепт, який демонструє новий напрям дизайну. Серед новинок — електричний фастбек IM5, кросовер IM6 та ефектний шоукар Cyber X, який задає стиль майбутнім моделям марки. Також був презентований ексклюзивний родстер Cyberster […]
13 Липня 2025Нові дослідження вкотре підтверджують: електромобілі є справді екологічнішими, ніж традиційні авто з двигунами внутрішнього згоряння — і це навіть з урахуванням виробництва акумуляторів! За даними Міжнародної ради з чистого транспорту (ICCT), повноцінний життєвий цикл електромобіля — від виробництва першої батарейної комірки до переробки компонентів — супроводжується на 73% меншими викидами вуглецю, ніж у випадку бензинового […]
13 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі