Індустрія електромобілів у Бразилії опинилася під тиском, який можуть спричинити недорогі моделі з Китаю. Провідним гравцем у цій експансії став автогігант BYD, який лише за перші п’ять місяців року імпортував до Бразилії понад 22 тисячі електромобілів. Водночас компанія відкладає запуск власного заводу з виробництва автомобілів у штаті Баїя до кінця 2026 року, що лише підсилює побоювання місцевих виробників щодо зниження рівня інвестицій у внутрішню промисловість
Наразі китайські виробники мають можливість безмитного імпорту значної кількості гібридних і повністю електричних автомобілів до середини 2025 року
Згідно з поточними правилами, передбачено поступове підвищення тарифів, які досягнуть 35% у 2026 році. Проте дедалі більше місцевих автовиробників закликають уряд пришвидшити введення підвищених мит вже цього року, щоб уникнути критичного навантаження на національних виробників

Бразилія є шостим за обсягом авторинком світу, і її позиції давно укріплені компаніями, які розвивали локальне виробництво — такими як Volkswagen, General Motors і Stellantis. Їхній внесок у створення робочих місць та розвиток інфраструктури досить суттєвий. Проте нові китайські бренди, зокрема GWM і Volvo, переважно ввозять автомобілі з-за кордону, що дозволяє їм уникати витрат на локалізацію виробництва
На фоні стрімкого зростання обсягів імпорту, кількість китайських електромобілів у Бразилії до кінця 2025 року може сягнути 200 тисяч, що становить близько 8% ринку нових авто. Таке зростання імпорту, без відповідного збільшення виробництва в самій Бразилії, викликає серйозне занепокоєння. Голова ANFAVEA Ігор Кальвет наголошує, що нові бренди мають приносити інвестиції, робочі місця та технології, а не лише займати полиці автосалонів
Така ситуація змушує уряд Бразилії шукати баланс між доступністю екологічного транспорту для споживачів і збереженням стратегічної важливості національного автомобілебудування. Поки що тривають дискусії, але виклики для бразильської автопромисловості вже стали очевидними
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі