Volkswagen «підсів» на китайський софт: Європа і США наступні
Volkswagen вирішив не винаходити велосипед вдруге та звернувся за допомогою до китайських розробників «розумних» автомобільних технологій. Німецький автогігант об’єднався з компанією Ecarx, яка підтримується китайським гігантом Geely, щоб створювати автомобілі майбутнього з новітнім програмним забезпеченням. Ecarx вже успішно впровадила свою систему Antora 1000 у Бразилії та Індії на моделях Volkswagen, оснащуючи їх цифровими панелями, голосовими помічниками та навігаційними додатками
Ця співпраця настільки успішна, що тепер Volkswagen замислився над розширенням партнерства на європейські автомобілі бренду Skoda та навіть мріє про підкорення американського ринку. Однак є одне суттєве «але»: у США з 2027 року планують ввести жорсткі заборони на автомобілі з китайським софтом, що змусило німців для американського ринку звернутись ще й до місцевої компанії Rivian
Китайські технології наступають: навіть Tesla програє
Варто визнати, що китайські автовиробники суттєво обігнали своїх європейських та американських конкурентів у сфері програмного забезпечення. І це стосується не лише старих брендів, а й таких передових, як Tesla. Якщо на Заході компанію Ілона Маска звикли бачити авангардом автософтів, то в Китаї Tesla змушена постійно знижувати ціни та вигадувати дешеві кредитні пропозиції, аби не відставати від місцевих технологічних лідерів на кшталт BYD чи Geely
Volkswagen особливо боляче відчув цю конкуренцію: компанія витратила мільярди євро на власний програмний підрозділ Cariad, який мав створювати софт для нових електрокарів VW, але в підсумку зіткнулась із серйозними затримками та технічними труднощами. Саме через ці негаразди на цілий рік був перенесений запуск Audi Q6 E-Tron
У Китаї жорстока конкуренція створює автомобільні продукти нового рівня
Китайські «розумні авто» – це фактично смартфони на колесах, які мають доступ до численних додатків, голосове управління, штучний інтелект та широкі можливості персоналізації. Термін служби цих технологій у Китаї триває не більше 3 років, однак Ecarx бачить можливість розширити його до 10-15 років на ринках Європи та США
І хоча США намагаються захистити свій ринок, забороняючи китайські цифрові технології, важко повірити, що ці передові рішення не знайдуть шляхів, як потрапити на західні дороги. Адже все більше світових автовиробників шукають партнерів у Китаї, і співпраця Volkswagen з Ecarx може стати лише першим кроком до глобального наступу «Made in China». Іронія долі: здається, що китайські технології на західний ринок привезуть саме європейці
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі