Lamborghini готується до випуску свого першого електромобіля у 2028 році, який не буде спортивним автомобілем. Замість цього, компанія представить футуристичний 2+2 гран-турер у формі SUV, натхненний концептом Lanzador, показаним у 2023 році на Pebble Beach. Незважаючи на зниження інтересу до електромобілів, генеральний директор Lamborghini Стефан Вінкельман впевнений, що цей електромобіль продаватиметься так само добре, як і популярна модель Temerario
Розподіл продажів у модельному ряді Lamborghini
На презентації Urus SE в Італії Вінкельман розповів про плани продажів після запуску електромобіля. Він зазначив, що модель Revuelto завжди матиме найменші обсяги продажів, оскільки вона належить до найменшого сегменту. Натомість моделі Temerario та електричний GT будуть на одному рівні, хоча Urus завжди залишатиметься найпопулярнішою моделлю Lamborghini
Нова модель Temerario, яка була випущена цього року на заміну Huracán, вже має великий успіх. Минулого року компанія продала 3962 автомобілі Huracán, що становило приблизно 40% від усіх продажів Lamborghini. Очікується, що нова модель також повторить цей успіх

Прогноз Вінкельмана щодо продажів електромобіля
Прогноз Стефана Вінкельмана про обсяги продажів електромобіля Lamborghini виглядає сміливим, особливо враховуючи зниження попиту на електрокари, навіть у сегменті люксових авто. Проте Lamborghini не хвилює поточний попит. Вінкельман зазначив, що для розробки автомобіля Lamborghini потрібно п’ять років, а життєвий цикл продукту триває щонайменше вісім років. Тому компанія повинна орієнтуватися на майбутнє, а не на короткострокові тенденції ринку
Технології та підхід до електромобілів
Разом із Вінкельманом, технічний директор компанії Рувен Мор також впевнений у майбутньому успіху електромобілів Lamborghini. У інтерв’ю Motor1 він зазначив, що не варто обмежуватись імітацією двигунів внутрішнього згоряння за допомогою штучних звуків або симуляції перемикання передач. Натомість Lamborghini прагне запропонувати щось більше, щоб створити унікальний досвід водіння електромобіля, який неможливо отримати в автомобілях з двигунами внутрішнього згоряння. Це допоможе переконати емоційних покупців у перевагах електричних авто і зберегти їх інтерес до цього сегменту
Читати далі
Схожі записиRenault завершає 2025 рік гучним досягненням, яке показало реальні межі ефективності електромобілів. Ультра-аеродинамічний одномісний прототип подолав 1008 кілометрів на одному заряді без зупинок на підзарядку. Машина рухалась швидко, а не в економному «черепашачому» режимі: середня швидкість становила 102 км/год, а на подолання дистанції пішло менше ніж 10 годин. Найцікавіше почалося після фінішу, адже в акумуляторі […]
24 Грудня 2025
Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі