Lamborghini, відома своїми інноваціями в сегменті суперкарів, впроваджує передові електромотори Yasa у свої новітні моделі. Ця технологія, створена британською компанією Yasa, що належить Mercedes-Benz з 2021 року, використовується в Lamborghini Revuelto й Temerario. Хоча Mercedes ще не випускає автомобілі з такими моторами, їхня продуктивність уже встановлює нові стандарти для індустрії
Особливості двигунів Yasa: компактність і висока продуктивність
Мотори Yasa відрізняються від традиційних електромоторів завдяки осьовому потоку, що дозволяє значно зменшити їхню масу та розміри. Електромотор масою лише 17,3 кг має товщину 70 мм і діаметр 294 мм, забезпечуючи пікову потужність у 148 к.с. (110 кВт) і крутний момент 300 Нм. Завдяки компактності та високій продуктивності, ці двигуни дозволяють суперкарам залишатися потужними, і в одночас ефективними. У Revuelto і Temerario вони використовуються для передніх осей, додаючи їм точності та контролю в керуванні
Крім того, мотори Yasa мають масляне охолодження та максимальну швидкість обертання у 10 000 об/хв. У моделі Temerario третій мотор Yasa розташований на задній осі, тоді як у Revuelto задній двигун постачає Mahle
Впровадження осьових моторів: новий етап у розвитку Lamborghini
Осьові мотори Yasa дозволяють Lamborghini створювати високотехнологічні гібридні моделі. Revuelto оснащений потужним 6,5-літровим V12 двигуном від Volkswagen Group у поєднанні з електромоторами, а Temerario використовує 4,0-літровий V8 у подібній конфігурації. Разом із електромоторами, вони забезпечують вражаючу динаміку та ефективність, що робить ці моделі унікальними у своєму класі
Ця технологія також відкриває нові можливості для інших моделей Volkswagen Group, а Mercedes-Benz готується до впровадження моторів Yasa у свої майбутні електромобілі на платформі AMG.EA. Очікується, що ці мотори забезпечуватимуть значно вищий крутний момент при меншій масі та розмірах, порівняно з традиційними електромоторами
Історія Yasa: від рекордів до серійного виробництва
Yasa почала свій шлях у 2010 році, коли її мотори були використані у концепт-карі Jaguar C-X75. Через кілька років Lola-Drayson B12/69EV встановила рекорд швидкості серед електромобілів масою до 1000 кг, досягнувши 328 км/год. З того часу технології Yasa знайшли застосування у Koenigsegg Regera (2016), Ferrari SF90 Stradale та 296 GTB. Всі ці автомобілі демонструють, що мотори Yasa є ідеальним вибором для високопродуктивних суперкарів
Майбутнє осьових моторів
Lamborghini демонструє, як можна використовувати передові технології для створення потужних, екологічних і ефективних автомобілів. Тим часом Mercedes-Benz планує застосовувати цю технологію у своїх електромобілях. Інші виробники, такі як Ferrari, працюють над створенням власних електромоторів, сподіваючись досягти аналогічного успіху
Розвиток осьових моторів, таких як Yasa, є свідченням того, що технології у світі суперкарів швидко змінюються, відкриваючи нові горизонти для інновацій. Lamborghini Revuelto і Temerario показують, що майбутнє автомобільної промисловості — це поєднання традиційної потужності з найновішими технологіями електрифікації
Читати далі
Схожі записиНа стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]
15 Жовтня 2025Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент […]
15 Жовтня 2025Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]
15 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі