Lancia Montecarlo – так могла б виглядати культова Stratos в епоху електромобільності — photo 57610

Lancia Montecarlo – так могла б виглядати культова Stratos в епоху електромобільності

29.09.2025
3 хвилини на прочитання

Незалежний проєкт віддає данину поваги культовому спорткару 1970-х, поєднуючи славетне ралійне минуле італійського бренду з його новою дизайнерською мовою

Lancia, легендарне італійське ім’я, що колись гриміло на етапах Чемпіонату світу з ралі (WRC) завдяки таким іконам, як Stratos, Rally 037 та Delta Integrale, розпочала амбітний шлях відродження під крилом концерну Stellantis. Першим кроком став випуск нового хетчбека Ypsilon, а на горизонті вже видніються кросовер Gamma та відроджена Delta. Та попри все, серця фанатів прагнуть більшого — справжнього спорткара, який би втілив славетний дух марки. Саме цю ідею втілив у життя Крістофер Жиру, старший дизайнер екстер’єру Ford, присвятивши свій вільний час створенню приголомшливого триб’юту Lancia Montecarlo

Lancia Montecarlo – так могла б виглядати культова Stratos в епоху електромобільності — photo 2

Відродження легенди до 50-річчя 

Проєкт Жиру, названий Lancia Pu+Ra Montecarlo, присвячений 50-річчю оригінальної моделі Lancia Beta Montecarlo, представленої у 1975 році. Це був витончений середньомоторний спорткар із заднім приводом, дизайн якого розробила студія Pininfarina. Концепт Жиру — це не просто копіювання, а глибоке переосмислення класики для сучасної епохи

Дизайнер зберіг ключові пропорції та риси оригіналу, але інтегрував їх у нову фірмову мову стилю Lancia, відому як “Pu+Ra” (Pure + Radical). Результатом став витончений та агресивний силует, який виглядає водночас знайомим і абсолютно футуристичним. Знакові елементи, як-от затемнена передня частина та фірмові задні контрфорси, були збережені, причому останні тепер виконані з прозорого скла, додаючи образу легкості

Дизайн: синтез минулого та майбутнього 

Концепт Pu+Ra Montecarlo запозичує деякі елементи в офіційного концепту Lancia Pu+Ra HPE, зокрема тонкі Т-подібні світлодіодні вогні спереду та ззаду. Скульптурні крила, виразний передній сплітер та інтегрований у кузов спойлер створюють асоціації з непереможним Stratos. Водночас чисті лінії та мінімалістичні поверхні профілю, що перериваються лише характерними бічними повітрозабірниками, відповідають сучасним трендам

Для створення концепту дизайнер використовував поєднання класичних ескізів від руки з передовими цифровими інструментами, включаючи штучний інтелект, завдяки чому вдалося досягти неймовірної деталізації та реалізму

Lancia Montecarlo – так могла б виглядати культова Stratos в епоху електромобільності — photo 7

Данина ралійній славі 

Історія Montecarlo нерозривно пов’язана з автоспортом, адже саме його шасі лягло в основу легендарної Lancia Rally 037 — останнього задньопривідного боліда, який здобув титул чемпіона WRC у 1983 році. Віддаючи шану цій спадщині, Жиру створив і ралійну версію свого концепту

Вона виконана в культовій лівреї авіакомпанії Alitalia, яка прикрашала кузови Stratos HF, та оснащена золотими легкосплавними дисками. Агресивний аеродинамічний обвіс включає нові повітрозабірники, масивний дифузор та задній спойлер у стилі “качиний хвіст”, який не залишає сумнівів у бойовому характері автомобіля. Хоча силову установку дизайнер не деталізував, пропорції натякають на електричну або середньомоторну гібридну систему

Lancia Montecarlo – так могла б виглядати культова Stratos в епоху електромобільності — photo 8

Чи є майбутнє у спорткара Lancia? 

Наразі Lancia Pu+Ra Montecarlo залишається незалежним дизайнерським дослідженням. Перш ніж інвестувати у нішевий спорткар, бренд має збудувати міцний фундамент за рахунок успішних продажів масових моделей. Проте такі проєкти, як робота Крістофера Жиру, яскраво демонструють неймовірний потенціал марки та нагадують усьому світу, за що ми так любимо Lancia

Читати далі

Схожі записи
Tesla та General Motors відмовляються від деталей китайського походження

Після General Motors компанія Tesla також звернулася до постачальників із вимогою відмовитися від усіх деталей китайського походження для автомобілів, які сходять з конвеєра у Сполучених Штатах. Виробник поставив чіткі строки: постачальники повинні замінити компоненти з Китаю протягом двох років, а за можливості — завершити перехід навіть швидше Tesla активно перебудовує ланцюги постачань, поступово вилучаючи китайські […]

18 Листопада 2025
Tesla та General Motors відмовляються від деталей китайського походження — photo 62929
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Tesla та General Motors відмовляються від деталей китайського походження

Після General Motors компанія Tesla також звернулася до постачальників із вимогою відмовитися від усіх деталей китайського походження для автомобілів, які сходять з конвеєра у Сполучених Штатах. Виробник поставив чіткі строки: постачальники повинні замінити компоненти з Китаю протягом двох років, а за можливості — завершити перехід навіть швидше Tesla активно перебудовує ланцюги постачань, поступово вилучаючи китайські […]

18 Листопада 2025
Tesla та General Motors відмовляються від деталей китайського походження — photo 62929
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK