Не дуже успішний як автомобіль, але всесвітньо відомий в якості поп-зірки DeLorean DMC-12 в майбутньому, яке настало, має бути електрокаром. Принаймні, так вирішила компанія Electrogenic, яка вирішила перевести його на електротягу

Що зміняться характеристики DeLorean DMC-12 після трансформації?
Це “рішення” – комплект, який замінює стандартний V6 на повністю електричну трансмісію за принципом plug-and-play або “підключи і працюй”. До нього входить батарея на 43 кВт-год, яка встановлюється на місці паливного баку. Крім того, один електродвигун живить задню вісь потужністю 215 кінських сил (160 кВт) і обертовим моментом 310 Нм. Це величезний стрибок у порівнянні з початковими 130 кінськими силами (97 кВт) і 207 Нм, які були у цього автомобіля

За словами Electrogenic, компанії, що займається заміною трансмісії, така модернізація скорочує час розгону від 0-100 км/год з 10 секунд до трохи менше 5 секунд – зовсім непогано. Вона сумісна як з механічною, так і з автоматичною версією DeLorean. Стів Драммонд, генеральний директор Electrogenic, вважає, що DeLorean став очевидним вибором для заміни силового агрегату на електромобільні компоненти. На його думку, головне було зберегти культову зовнішність, і виправити не надто захоплюючі характеристики
«З моменту заснування Electrogenic у 2018 році ми побачили велику зацікавленість з усього світу в переобладнанні DeLorean на електромобіль», – говорить Драммонд

Чому Electrogenic вибрали саме DeLorean?
«Завдяки своєму науково-фантастичному дизайну, який все ще вражає уяву навіть через 40 років, він дійсно є ідеальним кандидатом для переходу на електропривод. Зараз ми раді представити світові наш пакет для переобладнання за принципом “підключи і працюй”. Розроблений повністю власними силами з використанням нашої запатентованої технології, він надає DMC-12 спортивного вигляду, на який він завжди заслуговував», – додав він
Переобладнання на електромобіль значно покращує характеристики ДеЛореана ще й тому, що майже не додає йому зайвої ваги: DMC-12 EV лише на 40 кг важчий за оригінал

“Коли Джон ДеЛореан почав розробляти DMC-12 більше сорока років тому, він був сповнений рішучості створити спортивний автомобіль, який був би міцним і витримав би випробування часом. Тому переобладнання на електромобіль стало цілком логічним і відповідає ідеям початкового проекту”, – сказав Драммонд. Він запропонує “понад 150 миль (240 км) запасу ходу” і швидку зарядку

Скільки коштує таке задоволення?
Примітно, що весь процес трансформаціє є повністю зворотнім – це важливо для колекціонерів. Для переобладнання не потрібно нічого різати, виготовляти або модифікувати шасі. Щоб стати власником такого електромоду треба мати гарного донора та від 65 000 до 85 000 фунтів стерлінгів ($82 000-$107 000) на руках
Читати далі
Схожі записиПоки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Шведський бренд представив новий шрифт Centum, створений спеціально для бортових дисплеїв. Ідея проста: водій має швидше зчитувати інформацію та менше відволікатися від дороги Автомобілі наповнилися екранами, а керування багатьма функціями переїхало з кнопок у меню Volvo прагне зробити інтерфейс зрозумілішим завдяки шрифту, який легко читається навіть під час руху. Саме тому дизайнери компанії розробили шрифт […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі