Абсолютно новий бізнес-седан раніше дебютував у Шанхаї, а тепер повинен створити серйозну конкуренцію BMW 5-Series, Mercedes-Benz E-Class та Audi A6 на їхньому полі – в Європі. Серед козирів – лінійка електрифікованих силових агрегатів та значно покращений комфорт
Переосмислений дизайн та розширені габарити
Восьме покоління ES вирізняється повністю переосмисленим дизайном. Характерна для Lexus веретеноподібна решітка радіатора тепер виконана у колір кузова та обрамлена гострими, тонкими L-подібними фарами. Гібридні версії зберігають вузьку решітку для охолодження, тоді як повністю електричні моделі демонструють більш мінімалістичний підхід до передньої частини
Профіль нового ES став помітно аеродинамічнішим завдяки плавній похилій лінії даху, яка переходить у задню частину в стилі кузова фастбек. Ззаду автомобіль має агресивніший вигляд завдяки світлодіодній лінії, що тягнеться на всю ширину, та чітким плечовим лініям
Важливою зміною стали габарити: новий ES виріс на значні 165 мм у довжину порівняно з попередником, а колісна база збільшилася на 80 мм. Це забезпечує значно просторіший салон, та кращий комфорт для всіх пасажирів
Салон нового Lexus ES – демонстрація технологічного прогресу та підвищеного комфорту
Центральне місце займає величезний 14-дюймовий інформаційно-розважальний екран – найбільший дисплей серед усіх моделей Lexus. Його можна налаштовувати за допомогою різноманітних ярликів та віджетів, а доповнює його 12,3-дюймова цифрова панель приладів
Lexus також обіцяє значно тихіший салон завдяки покращеній звукоізоляції та використанню високоякісних матеріалів. Особливістю інтер’єру стали декоративні панелі з підсвічуванням, виконані за технологією “бамбукового нашарування”, а також тиснення синтетичної шкіри. Елементом інноваційності є “приховані перемикачі” – сенсорні елементи керування, які з’являються лише при увімкненні автомобіля. Для аудіофілів доступна аудіосистема Mark Levinson Surround Sound System з 17 динаміками
Комфорт сидінь також покращено завдяки новій конструкції, яка забезпечує легшу посадку/висадку, можливість нахилу заднього дивана та підвищену підтримку для передніх пасажирів. Для тих, хто користується послугами водія, передбачена функція складання переднього пасажирського сидіння – для максимального простору ніг ззаду. Системи безпеки покращено завдяки розширеному пакету Lexus Safety System + ADAS
Гібридні та повністю електричні силові агрегати
Новий ES побудований на вдосконаленій архітектурі TNGA-K, яка вже використовується у низці моделей концерну, включаючи Toyota Camry. Нове покоління вперше отримало багатоважільну систему на задній осі, а також нові налаштування підвіски та підвищену жорсткість кузова. Lexus заявляє, що ці оновлення забезпечують покращену якість поїздки та більш збалансовану керованість
Європейським покупцям буде запропоновано вибір між двома самозарядними гібридними варіантами з переднім та повним приводом. Базовий ES 300h розвиває 199 к.с. (148 кВт), тоді як ES 350h є потужнішим – 244 к.с. (182 кВт). Обидва використовують той самий 2,5-літровий чотирициліндровий двигун
Проте вперше в історії моделі ES доступні й повністю електричні силові агрегати
Модель ES 350e з переднім приводом генерує 221 к.с. (165 кВт) та оснащена батареєю ємністю 77 кВт-год. Флагманський ES 500e з повним приводом розвиває 338 к.с. (252 кВт) та має батарею ємністю 75 кВт-год. Хоча офіційні показники запасу ходу за циклом WLTP ще не підтверджено, Lexus очікує, що найефективніша електрична версія зможе проїхати до 530 км на одному заряді
Продажі нового Lexus ES у Європі стартують навесні 2026 року, а остаточні ціни та детальні характеристики будуть оголошені ближче до запуску. Чи зможе нове покоління суттєво вплинути на домінування європейських люксових седанів, покаже час, але Lexus робить вагому заявку на успіх
Читати далі
Схожі записиКомпанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]
12 Липня 2025Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]
12 Липня 2025Новий Hyundai Ioniq 6 N — це флагман електричних спортивних седанів компанії, здатний подарувати справжні емоції від водіння. Якщо Porsche Taycan чи Lucid Air коштують понад 100 тисяч доларів, то Ioniq 6 N набагато більш доступна, але не менш азартна альтернатива В основі моделі — знайома силова установка від Ioniq 5 N, але у поєднанні […]
12 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі