Керівник Lucid Пітер Роулінсон заявив, що ефективність електромобілів на рівні 10 км/кВт-год – “святим грааль”, який допоможе електромобілям “врятувати планету”
Результатом цього стане автомобіль, який зможе проїхати 300 км з акумуляторною батареєю ємністю 30 кВт-год, що значно знизить вартість автомобіля, враховуючи, що на сьогоднішній день ціна батареї досягає 40% вартості електромобіля
Lucid, американський стартап, який випускає великий розкішний седан Air, виробляє свої компактні електромотори та енергоємні батареї власними силами і вже може похвалитися ефективністю, якій заздрять конкуренти
“Люди думають, що ми займаємося виробництвом дорогих розкішних електрокарів, але ми тут для того, щоб розвивати технології за допомогою найсучасніших електромобілів”, – сказав Роулінсон, виступаючи на презентації перед членами журі конкурсу “Автомобіль року” на автосалоні в Женеві
Усі цифри, наведені Ролінсоном, базуються на більш жорстких рейтингах EPA США для електромобілів, а не на більш лояльному європейському стандарті WLTP. Тобто, якщо перевести побажання Пітера з американського стандарту на європейській, то енергоефективність, якої прагне керівник Lucid взагалі складе майже 13 км на 1 кВт-год, що більш ніж вдвічі перевищує показники, які зазвичай можна знайти на ринку навіть для найефективніших електромобілів

Air Pure початкового рівня досягає 7,5 км на кіловат-годину в більш суворих тестах EPA, що на одну 1,6 км на кВт-год краще, ніж у найефективнішої Tesla Model S. Роулінсон сказав, що досягнення 8,0 км на кВт-год на автомобілі такого розміру, як Air, скоро стане реальністю
Ціль в 10 км на кВт-год – це мета, яку Роулінсон “хотів би досягти” із меншим середньорозмірним позашляховиком компанії, який має з’явитися наприкінці 2026 року
Коли така ефективність буде досягнута, батарея може стати значно меншою, що зменшить вартість і масу автомобіля, але при цьому забезпечить прийнятний запас ходу. Зменшення розміру батареї завжди матиме найбільший вплив на вартість електромобіля
“Наразі нам вже потрібна батарея, яка на дві третини менша за батареї наших конкурентів, а це на третину зменшує кількість видобутого літію, кобальту та зменшує потребу в енергії, яку потрібно виробляти в будь-якому випадку”
За словами Роулісона, технічна перевага Lucid має декілька аспектів, включаючи термодинамічні та магнітні характеристики більш компактних електродвигунів, а також спосіб підключення батареї та програмне забезпечення, яке керує всіма ходовими частинами
Lucid представила на Женевському автосалоні європейську версію седану Air, який може розігнатися від 0 до 100 км/год всього за дві секунди
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025
Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025
Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі