Maextro S800 здивує навіть власників Mercedes S-класу
Компанії Huawei та JAC поділилися відеороликом свого спільного продукту – розкішного седана Maextro S800, ціна якого становитиме 1 мільйон юанів (136 тис. доларів США), який проїжджає крабовою ходою між Майбахами. Цей автомобіль з довжиною 5,5 метрів, трьома електродвигунами і функцією безпілотної зарядки незабаром вийде на ринок
Maextro – четвертий автомобільний бренд Huawei, створений спільно з державними китайськими автовиробниками
Раніше китайський ІТ-гігант запустив Aito з Seres, Luxeed з Chery та Stelato з BAIC. Всі ці автомобілі продаються в магазинах Huawei HIMA (Harmony Intelligent Mobility Auto) по всьому Китаю. Maextro позиціонується як люксовий бренд у лінійці HIMA. Його перший автомобіль – повнорозмірний розкішний седан S800
В офіційному відео показано, як седан Maextro S800 маневрує навколо семи Mercedes-Benz Maybach S-Class завдяки функції «крабової ходи». Функція повного приводу дозволяє заднім колесам S800 повертатись синхронно з передніми колесами
За словами автовиробника, максимальний кут повороту задніх коліс Maextro S800 досягає 16 градусів. Для порівняння, задні колеса Mercedes-Benz S-Class можуть повертатися на 10 градусів, а у Rolls-Royce Ghost кут повороту задніх коліс становить лише 5 градусів. Отже, Maextro S800 може похвалитися однією з найкращих систем рульового управління задніми колесами в галузі.
Функція «крабової ходи» допоможе Maextro S800 проїхати вузькими дорогами – це важлива функція, оскільки довжина автомобіля сягає 5480 мм




Maextro S800 – це новий енергетичний розкішний седан від Huawei та JAC
Його зовнішній вигляд відрізняється двоколірним забарвленням кузова, 20-дюймовими колесами з ковпаками, що самовирівнюються, та датчиком LiDAR на даху. Maextro S800 – великий седан з габаритами 5480/2000/1536 мм (довжина, ширина, висота) і колісною базою 3370 мм. Нижче наведені розміри деяких конкурентів S800:
- Maybach S-Class: 5462/1899/1498 мм
- Nio ET9: 5325/2017/1621 мм
- Rolls-Royce Ghost: 5627/1948/1552 мм
- Yangwang U7: 5265/1998/1517 мм
- Hongqi Guoya (L1): 5353/1998/1511 мм

Maextro S800 оснащується силовими установками BEV (акумуляторний електромобіль) і EREV (електромобіль з розширеним діапазоном ходу). Їхні технічні характеристики наведені нижче:
- Maextro S800 BEV з трьома електродвигунами: електродвигун потужністю 160 кВт (215 к.с.) на передній осі та два електродвигуни потужністю 237,5 кВт (318 к.с.) на задній осі. Загальна вихідна потужність становить 635 кВт (852 к.с.);
- Maextro S800 EREV з двома електродвигунами: електродвигун потужністю 160 кВт на передній осі та електродвигун потужністю 230 кВт (308 к.с.) на задній осі. Сумарна потужність досягає 390 кВт (523 к.с.). В якості силового агрегату використовується 1,5-літровий двигун з турбонаддувом потужністю 115 кВт (154 к.с.);
- Maextro S800 EREV з трьома електродвигунами: електродвигун потужністю 160 кВт (215 к.с.) на передній осі та два електродвигуни потужністю 237,5 кВт (318 к.с.) на задній осі. Загальна вихідна потужність становить 635 кВт (852 к.с.). Подовжувач діапазону – 1,5-літровий двигун з турбонаддувом потужністю 115 кВт (154 к.с.)

Інформації про акумуляторну батарею електричного Maextro S800 немає. Однак його EREV-версії використовують потрійні NMC-пакети від CATL ємністю 63,252 кВт-год. Запас ходу електромобіля S800 становить 272 або 371 км в залежності від варіанту силової установки
Раніше Maextro S800 показав функцію безпілотної зарядки. Автомобіль може самостійно знайти зарядний пристрій і припаркуватися біля нього, в той час як роботизована рука автоматично підключає і відключає його після завершення зарядки
Maextro S800 вийде на китайський ринок цього року за ціною від 1 до 1,5 млн юанів (136-205 тис. доларів США). Завод Maextro було завершено 16 грудня в місті Хефей, де знаходиться штаб-квартира колишнього контрактного виробника Nio – компанії JAC

Так званий завод Maextro Super Factory має запланований обсяг окупності 100 млрд. юанів (13,7 млрд. доларів США) на рік. Враховуючи, що ціна Maextro S800 стартуватиме від 1 мільйона юанів, компанії доведеться продати 100 000 одиниць, щоб досягти запланованого показника. Здається, що навіть гігантському китайському ринку буде важко «проковтнути» таку кількість люксових седанів. Втім, Huawei та JAC цілком впевнені в цьому проекті, оскільки обидві сторони підтвердили, що розпочали роботу над ще двома новими моделями для бренду Maextro