Через п’ятнадцять років після заснування автомобільної компанії, яка носить його ім’я, Мате Рімац розробив власний суперкар Rimac Nevera. Він визнає, що був непростим клієнтом своєї компанії, але кінцевий результат його повністю задовольнив
Він вирішив продемонструвати кузов з вуглецевого волокна у всій красі. Виготовлене на замовлення покриття автомобіля має волокна, які мають дуже специфічний напрямок, створюючи безперервний потік карбону. Втім, кузов не повністю позбавлений кольору – Мейт пофарбував автомобіль у червоний колір з акцентами на голе вуглецеве волокно. Він навіть замовив спеціальний значок з червоним анодуванням
На бічних дзеркалах вручну намальовані хорватські прапори. Під заднім спойлером прихований мотив блискавки, що символізує раптові, бурхливі середземноморські грози, які допомогли дати Nevera власну назву
Мате обрав асиметричне оздоблення салону – чорне з одного боку і червоне з іншого. Він наповнив салон вручну вишитими на замовлення мотивами, які можна побачити на підлокітниках і підголівниках. Один з них – Солінянка, дівчина з Соліна, створена на основі скульптури в Археологічному музеї Загреба
«Це трохи божевільний досвід – бути клієнтом власної компанії, – каже Мате. «І я, напевно, був не найпростішим клієнтом. Як і з усіма нашими клієнтами, це був процес співтворчості: обмін ідеями, їх розвиток, а потім остаточне доведення до досконалості, поки ви не отримаєте Nevera, яка промовляє до вас особисто. Результат не тільки виглядає чудово, але й розповідає важливу для мене історію»
Нагадаємо, що Rimac Nevera приводиться в рух чотирма виготовленими на замовлення електродвигунами з постійними магнітами та масляним охолодженням – по одному на кожне колесо. Загальна потужність становить 1914 кінських сил, що дозволяє електромобілю розганятися до 96 км/год за 1,75 секунди. Максимальна швидкість Nevera становить 415 км/год
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі