Mazda представила свій перший глобальний електромобіль
Mazda – один з декількох японських автовиробників, яких називають “відстаючими” в гонці електромобілів. І останні кілька років він перебуває в кризі через невизначеність щодо електромобілів
Mazda є одним з кількох японських автовиробників, які не поспішають переходити на електромобілі
Автовиробник, відомий своїм вишуканим дизайном та спортивними моделями, такими як MX-5 Miata, і знаменитими роторними двигунами, майже не присутній на ринку електромобілів. Існує лише дві електрифіковані моделі – це гібриди CX-70 і CX-90. Однак на міжнародному ринку Mazda незабаром запропонує електричний седан EZ-6
Нещодавно в Японії разом зі своїм партнером по спільному підприємству Chongquing Changan Automobile компанія Mazda заявила, що седан EZ-6 2025 модельного року стане її “першим глобальним транспортним засобом на нових джерелах енергії”. Концепт був вперше представлений кілька місяців тому на виставці Auto China 2024. Серійна версія буде запущена в Китаї та Європі восени цього року
Нова Mazda EZ-6 допоможе створити більш послідовний шлях електрифікації в майбутньому, якщо покупці до неї прихильно поставляться
Седан EZ-6 побудований на базі Changan Deepal SL03, але тут не обійшлось заміною логотипу. Це самостійний і дуже гарний автомобіль з класичним стилем Mazda. Задньопривідний електричний седан має олдскульний силует, що поєднує гострі кути з плавними лініями. Передня частина підкреслена гострим носом, витонченими фарами і тонкою решіткою радіатора
Усередині він також виглядає висококласно. Тут є панорамний скляний дах, великий центральний екран, кластер цифрових приладів, бездротові зарядні пристрої та великий і широкий центральний піддон
Mazda ще не розкрила інформацію про силову установку та батарею, але раніше повідомляла, що повністю електрична версія матиме запас ходу 600 км, тоді як гібридна модель подолає вражаючі 1000 км. Варто зазначити, що ці цифри наведені за надто оптимістичним китайським циклом випробувань легких транспортних засобів (CLTC)
Модель Changan пропонується з подовжувачем запасу ходу, тому неясно, чи буде у Mazda також аналогічна своя версія. Зрозуміло лише, що вона отримає вдосконалену систему допомоги водієві (ADAS) від Changan. EZ-6 буде оснащений функціями допомоги водієві рівня 2.5 з надійним апаратним забезпеченням, яке включає семинанометровий чіп Qualcomm, чотири зовнішні HD-камери і 12 радарів
Електричний седан від Mazda надійде в продаж у Європі та Китаї цієї осені
Mazda також продемонструвала концепт електричного позашляховика Arata на початку цього року. Він має надійти у виробництво до кінця наступного року в Китаї. У портфоліо компанії є електромобіль MX-30, але в Україні він офіційно не продається