Електрокари зробили великий крок уперед, але питання заряджання все ще залишається болючим для багатьох власників. Mercedes активно шукає способи розв’язання цієї проблеми і наразі працює над технологією “сонячного лакофарбового покриття” – новим видом сонячних модулів, які можуть їнтегруватися безпосередньо у кузов електромобілів

За ідеальних умов таке покриття може генерувати електроенергію, достатню для понад 14 000 км пробігу на рік, а в сонячному Каліфорнійському кліматі – до 20 000 км. Це еквівалент приблизно 40 км на день, що, звичайно, не дозволить повністю відмовитися від традиційного заряджання, але вiдчутно зменшить його частоту
Mercedes планує використовувати активну «фотовольтову» поверхню з сонячними елементами, ефективність яких сягатиме 20%. Можливiсть просто припаркувати авто на сонці та отримувати енергiю виглядає надзвичайно привабливо, й не дивно, що рiзнi компанiї працюють над цією технологiєю

Нові технології для підвищення ефективностi електромобiлiв
Окрім сонячного покриття, Mercedes працює над програмованим мікроперетворювачем, який встановлюється на рiвнi батарейних елементiв. Він дає змогу окремо керувати кожною батареєчною коміркою, пiдтримуючи стабiльну напругу 800 вольт незалежно вiд рiвня заряду або стану батареї. Таке рiшення може продовжити запас ходу, оптимiзувати двосторонню зарядку та розширити можливостi модульного конструювання електромобiлiв

Революцiйнi гальма: менше зносу і бiльше ефективностi
Mercedes також працює над новою системою гальмiв, яка більше не встановлюється на колеса. Гальмiвний механiзм вбудовано у моторно-трансмiсiйну групу. Компанiя обiцяє, що такi гальма практично не зношуються, не ржавiють, не утворюють пилу та не втрачають ефективностi при великих навантаженнях. Вони працюють тихiше, зменшують витрату енергiї та пiдвищують загальну надiйнiсть системи

Neuromorphic Computing: майбутнє штучного інтелекту в автомобiлях
У партнерствi з Унiверситетом Ватерлоо в Канадi Mercedes дослiджує нейроморфнi обчислення – технологiю, яка iмiтує процеси людського мислення. Впровадження такої системи може зробити обробку даних у системах штучного iнтелекту значно швидшою i енергоефективнiшою. За оцiнками, нейроморфнi чипи зможуть зробити бортовi системи виявлення дорожнiх знакiв, розпiзнавання розмiтки та учасникiв руху бiльш точними й швидкими навiть за умов поганої видимостi

Тобто, Mercedes працює одночасно над багатьма напрямками, щоб електромобiлi майбутнього стали не лише економнiшими, але й безпечнiшими, надiйнiшими та бiльш інтелектуальними
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі