Електрокари зробили великий крок уперед, але питання заряджання все ще залишається болючим для багатьох власників. Mercedes активно шукає способи розв’язання цієї проблеми і наразі працює над технологією “сонячного лакофарбового покриття” – новим видом сонячних модулів, які можуть їнтегруватися безпосередньо у кузов електромобілів
За ідеальних умов таке покриття може генерувати електроенергію, достатню для понад 14 000 км пробігу на рік, а в сонячному Каліфорнійському кліматі – до 20 000 км. Це еквівалент приблизно 40 км на день, що, звичайно, не дозволить повністю відмовитися від традиційного заряджання, але вiдчутно зменшить його частоту
Mercedes планує використовувати активну «фотовольтову» поверхню з сонячними елементами, ефективність яких сягатиме 20%. Можливiсть просто припаркувати авто на сонці та отримувати енергiю виглядає надзвичайно привабливо, й не дивно, що рiзнi компанiї працюють над цією технологiєю
Нові технології для підвищення ефективностi електромобiлiв
Окрім сонячного покриття, Mercedes працює над програмованим мікроперетворювачем, який встановлюється на рiвнi батарейних елементiв. Він дає змогу окремо керувати кожною батареєчною коміркою, пiдтримуючи стабiльну напругу 800 вольт незалежно вiд рiвня заряду або стану батареї. Таке рiшення може продовжити запас ходу, оптимiзувати двосторонню зарядку та розширити можливостi модульного конструювання електромобiлiв
Революцiйнi гальма: менше зносу і бiльше ефективностi
Mercedes також працює над новою системою гальмiв, яка більше не встановлюється на колеса. Гальмiвний механiзм вбудовано у моторно-трансмiсiйну групу. Компанiя обiцяє, що такi гальма практично не зношуються, не ржавiють, не утворюють пилу та не втрачають ефективностi при великих навантаженнях. Вони працюють тихiше, зменшують витрату енергiї та пiдвищують загальну надiйнiсть системи
Neuromorphic Computing: майбутнє штучного інтелекту в автомобiлях
У партнерствi з Унiверситетом Ватерлоо в Канадi Mercedes дослiджує нейроморфнi обчислення – технологiю, яка iмiтує процеси людського мислення. Впровадження такої системи може зробити обробку даних у системах штучного iнтелекту значно швидшою i енергоефективнiшою. За оцiнками, нейроморфнi чипи зможуть зробити бортовi системи виявлення дорожнiх знакiв, розпiзнавання розмiтки та учасникiв руху бiльш точними й швидкими навiть за умов поганої видимостi
Тобто, Mercedes працює одночасно над багатьма напрямками, щоб електромобiлi майбутнього стали не лише економнiшими, але й безпечнiшими, надiйнiшими та бiльш інтелектуальними
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі