Mercedes тестує EQS із твердотільною батареєю: запас ходу 1000 км

26.02.2025
Mercedes тестує EQS із твердотільною батареєю: запас ходу 1000 км — photo 31924

Новий рівень ефективності: як твердотільні батареї змінять електромобілі

Компанія Mercedes розпочала випробування EQS, оснащеного твердотільною батареєю, яка забезпечує на 25% більший запас ходу у порівнянні з літій-іонними акумуляторами аналогічних розмірів та маси. Нове джерело живлення, розроблене Factorial Energy, використовує літієво-металеві елементи та систему плаваючого кріплення осередків

Mercedes тестує EQS із твердотільною батареєю: запас ходу 1000 км — photo 2

На відміну від традиційних акумуляторів, у твердотільних застосовується твердий електроліт, що не лише покращує рівень безпеки, а й дає змогу використовувати нові аноди на основі літію. Це підвищує гравіметричну енергетичну щільність до 450 Вт-год/кг, що дозволяє створювати легші та компактніші батареї з більшою ємністю

Що робить цю батарею особливою?

Технологія твердотільних батарей обіцяє значні переваги над звичними літій-іонними системами. В процесі заряджання матеріали акумулятора розширюються, а при розряджанні – стискаються. Щоб компенсувати ці зміни, розробники інтегрували пневматичні приводи, які коригують об’єм комірок під час роботи. Це рішення сприяє підвищенню довговічності та ефективності батареї

Mercedes тестує EQS із твердотільною батареєю: запас ходу 1000 км — photo 3

За даними Mercedes, використання твердого електроліту покращує стабільність осередків і мінімізує ризик перегріву. В результаті нова батарея не лише має кращу ефективність, а й робить електромобілі безпечнішими. Випробуваний прототип EQS отримав батарею, яка забезпечує запас ходу до 1000 км, що на 25% більше, ніж у літій-іонного аналога того ж розміру та маси. Для порівняння, стандартний EQS 450+ з батареєю ємністю 118 кВт-год має запас ходу близько 800 км відповідно до світового гармонізованого тестового циклу (WLTP)

Mercedes тестує EQS із твердотільною батареєю: запас ходу 1000 км — photo 4

Перспективи впровадження та майбутні випробування

Прототип із твердотільною батареєю проходитиме серію випробувань упродовж наступних місяців. Генеральний директор Factorial Energy Сію Хуанг зазначила, що успішна інтеграція твердотільної батареї в платформу серійного автомобіля є важливим етапом у розвитку електричної мобільності. Це підтверджує, що технологія вже виходить за межі лабораторних експериментів і переходить до реального застосування, встановлюючи нові стандарти для автомобільної індустрії

Mercedes тестує EQS із твердотільною батареєю: запас ходу 1000 км — photo 5

Головний технологічний директор Mercedes Маркус Шефер також підкреслив важливість цієї розробки. За його словами, впровадження твердотільної батареї у великомасштабне виробництво є підтвердженням прагнення компанії до інновацій та сталого розвитку. Майбутнє електромобілів стає ще ближчим, а нові батарейні технології відкривають шлях до більш екологічного транспорту з покращеними характеристиками та безпекою

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK