На автосалоні в Шанхаї дебютував MG CyberX – компактний електричний позашляховик, який виглядає так, ніби його створили для вилазок у гори або зйомок у фантастичному фільмі. Концепт одразу ж викликав асоціації з Land Cruiser 300, хоча з очевидним акцентом на футуризм – завдяки висувним фарам, масивним аркам і строго горизонтальним лініям
MG не приховує, що CyberX – не просто шоукар. Його вже готують до серійного виробництва як частину нової лінійки Cyber Series, куди також входить електричний родстер MG Cyberster. І хоча концепт виглядає максимально стилізовано, багато рішень перейдуть у «цивільну» версію

Дизайн від автора Bugatti Veyron
Автор дизайну – Йозеф Кабан, легендарний дизайнер, який працював над екстер’єром Bugatti Veyron, а також створював моделі для Audi, Skoda, BMW та Rolls-Royce. CyberX отримав коробкоподібну форму, короткі звиси, лаконічні поверхні та геометрію з натяком на брутальність. Профіль візуально перегукується з Toyota Land Cruiser, але з більш сучасними формами

Особливої уваги заслуговують висувні фари, які з’являються з капота над широкою світлодіодною смугою – явний оммаж на Ferrari Testarossa. Кабан зізнається, що ці фари не тільки для дизайну: вони демонструють гнучкість MG як бренду, який шукає нестандартні шляхи в еру електромобілів
Габарити та потенційні конкуренти
CyberX у концептуальному варіанті має довжину 4,3 метра – це верхня межа B-класу за європейськими мірками. Теоретично він може стати альтернативою для MG ZS та MG ES5, хоча відрізнятиметься не лише зовнішністю, а й орієнтацією на іншу аудиторію – молодшу, міську, з акцентом на стиль та інновації

Інтер’єр поки залишився під завісою – шоукар мав тоновані вікна й виглядав більше як макет, аніж робочий прототип. Проте відомо, що цифрову платформу для CyberX MG розробляє спільно з китайським техногігантом OPPO. Очевидно, можна очікувати на глибоку інтеграцію смартфонів і хмарних сервісів
Архітектура і технології на платформі E3 та cell-to-body
CyberX, найімовірніше, стане першою моделлю на новій платформі SAIC E3, яка створена спеціально для електромобілів. Це відкриває доступ до технології cell-to-body, у якій акумулятор вбудовується прямо в силову структуру кузова. Такий підхід підвищує жорсткість шасі, знижує масу та відкриває нові можливості для оптимізації салону

Офіційні характеристики залишаються засекреченими, але враховуючи серйозність презентації, запуск у серійне виробництво – питання одного-двох років
MG уже натякає, що серійна версія CyberX з’явиться не лише в Китаї, а й на ринках Європи та Австралії. А от США, скоріш за все, залишиться осторонь – принаймні на старті продажів

CyberX – це ще один приклад того, як китайські бренди не просто копіюють, але й активно формують нову естетику електромобілів. Хоча й не без участі іменитих європейських дизайнерів. Комбінація нестандартної зовнішності, інноваційної платформи і залучення відомих дизайнерів може зробити MG CyberX однією з найцікавіших прем’єр електричного сегменту найближчих років
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі