Після складного періоду, коли Mitsubishi оголосила про вихід з європейського ринку у 2020 році через фінансові труднощі, бренд повертається з новою стратегією. Сьогодні японська компанія робить ставку на співпрацю з Renault, щоб повернути собі місце на європейських дорогах. Цей альянс дозволяє Mitsubishi пропонувати оновлену лінійку автомобілів. Давайте розберемося, що саме Mitsubishi готує для Європи та чому це важливо для нас

Першим кроком стало представлення моделей Colt і ASX
Вони насправді будуть переробленими Renault Clio та Captur з емблемою Mitsubishi. Бренд адаптує ці автомобілі до свого стилю, щоб вони відповідали очікуванням шанувальників. Уже у вересні 2025 року Mitsubishi планує презентувати повністю електричний кросовер, який стане наступником Eclipse Cross. Він базуватиметься на платформі Renault Megane E-Tech, та обіцяє сучасний дизайн і передові технології. До кінця року також з’явиться сімейний кросовер Grandis, створений на основі Renault Symbioz

Чи збереже Mitsubishi свою унікальність?
Генеральний директор Mitsubishi Motors Europe Франк Крол запевняє, що нові моделі матимуть більше фірмового стилю бренду. За його словами, електричний Eclipse Cross буде “набагато більше Mitsubishi”, ніж попередні моделі, створені на основі Renault. Компанія не хоче асоціюватися лише з переробленими автомобілями і планує з часом представити власні розробки. Наприклад, Outlander PHEV залишається єдиною моделлю, яка повністю відображає ДНК Mitsubishi. Крол також натякнув на нові спільні проєкти з Renault, зокрема на основі наступного покоління Renault Clio, яке може дебютувати до кінця 2025 року

Незважаючи на амбітні плани, Mitsubishi стикається з труднощами
У 2025 році продажі бренду в Європі впали на 29% за перші п’ять місяців. Головна причина – припинення виробництва Space Star (Mirage) та попереднього Eclipse Cross, які не відповідали новим європейським стандартам безпеки. Space Star, наприклад, займав 39% продажів Mitsubishi в Європі у 2024 році, адже це була доступна модель для міста. Без заміни в сегменті компактних автомобілів бренд втрачає важливу частину ринку

Чи можуть японські “кей-кари” стати рішенням?
У Японії Mitsubishi славиться своїми компактними автомобілями, які ідеально підходять для міських умов. Ідею привезти такі машини до Європи підтримують впливові особи в автопромі, зокрема голова Stellantis Джон Елканн та ексгендиректор Renault Лука де Мео. Проте Франк Крол зазначає, що адаптувати кей-кари до європейських стандартів безпеки та екології – завдання не з простих. Це вимагає значних зусиль і витрат, що може зробити такі моделі дорожчими, ніж очікують покупці
Наразі Mitsubishi активно працює у 20 європейських країнах, але це менше, ніж 32 ринки, які бренд охоплював у 2019 році. В Україні марка залишається присутньою, хоча асортимент моделей обмежений. Mitsubishi робить акцент на гібридах і плагін-гібридах, відмовившись від розробки власних електромобілів. Генеральний директор компанії Такао Като підкреслив, що для Європи вони покладатимуться на партнерів, таких як Renault, щоб задовольнити попит на електричні авто
Плани Mitsubishi амбітні: цього року бренд хоче досягти продажів у 75–80 тисяч автомобілів на рік у Європі, порівняно з 60 879 у 2024 році, що вже на 44% більше, ніж у 2023 році. Але чи вдасться компанії повернути собі популярність, залежить від того, наскільки нові моделі відповідатимуть очікуванням покупців, які цінують якість, стиль і доступність
Читати далі
Схожі записиСучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]
21 Листопада 2025
Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ На […]
21 Листопада 2025
DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026» Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]
21 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі