Після складного періоду, коли Mitsubishi оголосила про вихід з європейського ринку у 2020 році через фінансові труднощі, бренд повертається з новою стратегією. Сьогодні японська компанія робить ставку на співпрацю з Renault, щоб повернути собі місце на європейських дорогах. Цей альянс дозволяє Mitsubishi пропонувати оновлену лінійку автомобілів. Давайте розберемося, що саме Mitsubishi готує для Європи та чому це важливо для нас

Першим кроком стало представлення моделей Colt і ASX
Вони насправді будуть переробленими Renault Clio та Captur з емблемою Mitsubishi. Бренд адаптує ці автомобілі до свого стилю, щоб вони відповідали очікуванням шанувальників. Уже у вересні 2025 року Mitsubishi планує презентувати повністю електричний кросовер, який стане наступником Eclipse Cross. Він базуватиметься на платформі Renault Megane E-Tech, та обіцяє сучасний дизайн і передові технології. До кінця року також з’явиться сімейний кросовер Grandis, створений на основі Renault Symbioz
Чи збереже Mitsubishi свою унікальність?
Генеральний директор Mitsubishi Motors Europe Франк Крол запевняє, що нові моделі матимуть більше фірмового стилю бренду. За його словами, електричний Eclipse Cross буде “набагато більше Mitsubishi”, ніж попередні моделі, створені на основі Renault. Компанія не хоче асоціюватися лише з переробленими автомобілями і планує з часом представити власні розробки. Наприклад, Outlander PHEV залишається єдиною моделлю, яка повністю відображає ДНК Mitsubishi. Крол також натякнув на нові спільні проєкти з Renault, зокрема на основі наступного покоління Renault Clio, яке може дебютувати до кінця 2025 року
Незважаючи на амбітні плани, Mitsubishi стикається з труднощами
У 2025 році продажі бренду в Європі впали на 29% за перші п’ять місяців. Головна причина – припинення виробництва Space Star (Mirage) та попереднього Eclipse Cross, які не відповідали новим європейським стандартам безпеки. Space Star, наприклад, займав 39% продажів Mitsubishi в Європі у 2024 році, адже це була доступна модель для міста. Без заміни в сегменті компактних автомобілів бренд втрачає важливу частину ринку
Чи можуть японські “кей-кари” стати рішенням?
У Японії Mitsubishi славиться своїми компактними автомобілями, які ідеально підходять для міських умов. Ідею привезти такі машини до Європи підтримують впливові особи в автопромі, зокрема голова Stellantis Джон Елканн та ексгендиректор Renault Лука де Мео. Проте Франк Крол зазначає, що адаптувати кей-кари до європейських стандартів безпеки та екології – завдання не з простих. Це вимагає значних зусиль і витрат, що може зробити такі моделі дорожчими, ніж очікують покупці
Наразі Mitsubishi активно працює у 20 європейських країнах, але це менше, ніж 32 ринки, які бренд охоплював у 2019 році. В Україні марка залишається присутньою, хоча асортимент моделей обмежений. Mitsubishi робить акцент на гібридах і плагін-гібридах, відмовившись від розробки власних електромобілів. Генеральний директор компанії Такао Като підкреслив, що для Європи вони покладатимуться на партнерів, таких як Renault, щоб задовольнити попит на електричні авто
Плани Mitsubishi амбітні: цього року бренд хоче досягти продажів у 75–80 тисяч автомобілів на рік у Європі, порівняно з 60 879 у 2024 році, що вже на 44% більше, ніж у 2023 році. Але чи вдасться компанії повернути собі популярність, залежить від того, наскільки нові моделі відповідатимуть очікуванням покупців, які цінують якість, стиль і доступність
Читати далі
Схожі записиСеред електромобілів вже з’являються моделі, покликані нагадати про славне минуле бензинових автомобілів Саме таким є новий Renault 5 Monte Carlo Edition — електромобіль, створений як данина легендарному Clio Williams 1990-х років. Але, попри блискучий стиль і відсилки до славетних днів у ралі, під капотом — суцільне розчарування для шанувальників динаміки Спеціальна версія Renault 5 Monte […]
16 Липня 2025На автомобільному ринку США розпочалася справжня гонка за часом З 30 вересня 2025 року набирає чинності нове законодавство, яке скасовує федеральні податкові пільги на електромобілі. Це означає, що американці мають лише два з половиною місяці, аби скористатися чинною державною програмою, яка дозволяє заощадити до $7500 на купівлі нового електрокара або до $4000 на вживаному Цікаво, […]
16 Липня 2025Після трирічної паузи уряд Великої Британії вирішив знову запровадити програму субсидій на купівлю електромобілів Раніше вони діяли до 2022 року, але були скасовані через досягнення цілей — тоді вважалося, що ринок електромобілів на той момент уже став досить самостійним. Проте темпи електрифікації виявилися недостатніми, тож держава знову втручається у процес Згідно з новими умовами, покупці […]
16 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі