Mitsubishi приєднається до альянсу Honda-Nissan, щоб протистояти китайським брендам
Конкуренція серед автовиробників ще ніколи не була такою запеклою. Перемагають у ній китайські автовиробники, які домінують на ринку електромобілів завдяки своєму впливу на ринок батарей. Суворі норми щодо викидів створюють ідеальні умови для китайських брендів, що додатково ускладнює ситуацію для інших гравців ринку
Новий альянс
Щоб протистояти цим викликам, деякі з найбільших автомобільних компаній об’єднують свої зусилля. Нещодавно створений альянс Honda-Nissan може прийняти третього гравця – Mitsubishi. Згідно з інформацією від Nikkei Asia, Mitsubishi прагне приєднатися до існуючої угоди між Honda і Nissan – це дозволить витіснити дешеві китайські електромобілі з домашнього ринку
Деталі співпраці
Згідно з початковою угодою, оголошеною в березні, співпраця зосереджена на «автомобільних програмних платформах, основних компонентах, пов’язаних з електромобілями, і додаткових продуктах». Приєднання Mitsubishi має сенс, враховуючи, що Nissan володіє 34% акцій Mitsubishi
Перші кроки
У звіті також йдеться про те, що Mitsubishi вже підписала угоду про нерозголошення (NDA) з Honda і Nissan для початку переговорів про більш широке об’єднання. Після витоку цієї інформації акції Mitsubishi зросли на 6,3%, акції Nissan – на 2,8%, а Honda – на 2,6%
Переваги співпраці
Спільна робота трьох компаній дозволить скоротити витрати на дослідження і розробки та прискорити розвиток, краще захищаючись від китайської конкуренції. Остаточні деталі цього альянсу поки що не розголошуються. Важливо зазначити, що Nissan і Mitsubishi співпрацюють з Renault з 1999 року
Співпраця між Nissan, Honda та Mitsubishi буде не першим японським тріо цього року. Кілька місяців тому Toyota, Mazda і Subaru об’єдналися для розробки нового покоління двигунів внутрішнього згоряння. Нова хвиля розробок ДВЗ зосереджена на гібридних силових агрегатах та сумісності з вуглецево-нейтральним паливом. Toyota розробляє кілька рядних «четвірок», Mazda вдосконалює свою роторну технологію для електромобілів зі збільшеним запасом ходу, а Subaru вдосконалює свій фірмовий «боксерський» двигун