Toyota e-Palette – це повністю електричний шатл, який може бути чим завгодно: від маршрутного таксі до магазину чи пересувної кав’ярні
Автомобіль розроблений так, щоб легко інтегруватися з різними системами автономного водіння, перетворюючись на повноцінний безпілотник. Це ідеальне рішення для міст майбутнього, де потрібно швидко та ефективно переміщувати людей і товари

Історія e-Palette почалася ще у 2018 році, коли його концепт показали на виставці CES
У 2021 році оновлена версія працювала на Олімпійських іграх у Токіо, перевозячи спортсменів та гостей. Після багатьох удосконалень Toyota нарешті випустила комерційну версію для продажу в Японії
Зовні він зберіг свою фірмову “коробчату” форму, проте отримав кілька практичних змін. Тепер у нього великі бічні вікна та тонкі поворотники, що роблять його дизайн ще більш сучасним

Салон e-Palette — це справжній трансформер
У базовій версії він може вмістити до 17 осіб: 4 сидячих, 12 стоячих та водія. До речі, на відміну від попередніх прототипів, серійна модель має місце для водія з незвичним кермом. Низька підлога, широкі розсувні двері та висувний пандус полегшують доступ для людей на інвалідних візках та батьків з дитячими візочками

Головна перевага — можливість повного перепланування інтер’єру. Залежно від потреб, автомобіль можна переобладнати:
- Мобільний офіс або магазин
- Фуд-трак чи пересувна кав’ярня
- Спортивний лаунж для перегляду матчів
- Сервісний центр

Хоча e-Palette не призначений для швидкісної їзди, його можливості вражають
Він важить майже 3 тонни, а його довжина приблизно така ж, як у Land Cruiser Prado, але він набагато вищий і ширший
- Електромотор: 201 кінська сила, що дозволяє розвивати максимальну швидкість до 80 км/год;
- Батарея: ємність 72,8 кВт-год. Цього достатньо для запасу ходу до 250 км на одному заряді;
- Зарядка: від станції швидкої зарядки батарея заповнюється до 80% всього за 40 хвилин. Від звичайної розетки повна зарядка займе близько 12 годин

Наразі e-Palette має систему допомоги водію 2-го рівня, але Toyota активно працює над тим, щоб перетворити його на повністю автономний транспорт 4-го рівня до 2028 року
Чому він такий дорогий?
Ціна e-Palette в Японії становить 29 мільйонів єн, або близько $196 400. Це робить його найдорожчою моделлю в лінійці Toyota, дорожчою навіть за ексклюзивний позашляховик Century

Така висока вартість пояснюється тим, що кожен автомобіль виготовляється на замовлення. Це не масове виробництво, а спеціалізований продукт для бізнесу та міських проектів. Уряд Японії надає значні субсидії, які можуть знизити ціну майже вдвічі, що робить його більш доступним для комерційного використання
Читати далі
Схожі записиНовий кросовер виявився навіть спритнішим за відомі спортивні моделі WRX STI та BRZ, хоча не позиціонується як окрема «гаряча» версія Для модельного року 2026 електричний SUV суттєво вдосконалили: він став потужнішим, збільшив запас ходу, отримав роз’єм NACS, тому тепер може заряджатися на станціях Tesla Supercharger. Вартість при цьому не зросла, стартова ціна залишилася на рівні […]
25 Грудня 2025
Майбутній Ioniq 3 стане найменшим електрокаром у лінійці, але матиме власний стиль і помітно відрізнятиметься від знайомих електромобілів бренду Перші натяки на дизайн з’явилися ще у Мюнхені, де Hyundai показала Concept Three Серійний Ioniq 3 зберіг головні ідеї концепту, включно з новою формою Aero Hatch. Кузов виглядає компактним, але доволі агресивним, задню частину підкреслює спойлер-«качиний […]
25 Грудня 2025
Новий RZ 600e F Sport Performance отримав карбоновий обвіс від лімітованої серії RZ 450e F Sport 2024 року, що своєю чергою виріс із концепту RZ Sport 2023 року. Кузов став візуально більш «бойовим»: вентиляційні отвори на капоті, передній сплітер, розширені крила з аеродинамічними накладками, змінені пороги, великий дифузор ззаду та двосекційне антикрило. Усе це виглядає […]
25 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі