Radar R6 вже завоював звання найбільш продаваного електропікапа у себе на батьківщині, займаючи понад половину ринку, що само по собі є вражаючим досягненням. Головне питання: чи зможе він повторити цей успіх за межами Китаю та завоювати симпатії покупців на глобальній арені, де конкуренція на ринку EV-пікапів стає дедалі жорсткішою?
За брендом Radar стоїть Geely, якому належить Volvo, Lotus та низка інших відомих марок
Geely запустив Radar у 2022 році, позиціонуючи його як перший у Піднебесній бренд, який виробляє електромобілі для активного способу життя та відпочинку на природі. Вже за кілька місяців Radar представив свій перший (і наразі головний) автомобіль – пікап Radar R6. На старті продажів у Китаї його ціна починалася від досить привабливих 178 800 юанів (еквівалент $25 000), що зробило його доступним для широкого кола покупців
Технічно R6 — це повністю електричний пікап, що базується на сучасній модульній електричній платформі Geely SEA. Ця платформа, до речі, також використовується для таких автомобілів, як електричний мінівен Volvo EM90, що підкреслює її універсальність та технологічність
Пікап пропонується з трьома варіантами ємності тягової батареї: 63 кВт-год, 86 кВт-год та 100 кВт-год. Максимальний запас ходу за оптимістичним китайським циклом CLTC складає до 632 кілометрів для версії зі 100 кВт-год
У Radar стверджують, що R6 (який на експортних ринках називається RD6 або Riddara) — це «більше, ніж просто пікап». Завдяки платформі SEA та сучасним налаштуванням, він пропонує вражаючий комфорт та керованість, що більше нагадує SUV, аніж класичний вантажний автомобіль. Глобальна версія Riddara пропонується як із заднім (RWD), так і з повним приводом (AWD)
За останні два роки (2023-2024 рр. і початок 2025-го) Radar R6 незмінно утримував звання найбільш продаваного електропікапа у Китаї, контролюючи понад 50% сегмента. Спираючись на цей успіх, Geely активно почала експортувати модель на нові світові ринки, причому вже під іншою назвою – Riddara. Одним з перших напрямків став Таїланд
І ця експансія відбувається стрімко: наразі Riddara доступна для замовлення вже у понад 50 країнах та регіонах світу! Географія охоплює частини Європи, Близького Сходу, Південно-Східної Азії, а також Центральної та Південної Америки
«У 2025 році бренд Geely Riddara увійде у нову, активнішу фазу глобальної експансії та співпраці», – заявив пан Лінг Шицюань, гендиректор бренду Riddara, під час однієї з конференцій на початку 2025 року, підкреслюючи амбітні плани. Бренд планує нарощувати присутність на ключових зростаючих ринках, таких як Таїланд, Саудівська Аравія та Бразилія, ставлячи за мету реалізувати до 30 000 автомобілів та здобути «лідерство на ринку NEV пікапів у кожному регіоні» присутності. (NEV – New Energy Vehicle, термін, що охоплює електромобілі та гібриди з можливістю підзарядки). Одним з найсвіжіших прикладів такої експансії стала угода Geely з Capital Smart Motors (CSM) про вихід Riddara на ринок Пакистану
Топовий варіант з повним приводом (AWD) може похвалитися вражаючими показниками для пікапа: тягове зусилля до 3000 кг дозволяє без проблем буксирувати важкі причепи, глибина подолання водних перешкод (броду) становить приблизно 81,5 см, а розгін з місця до 100 км/год займає лише 4,5 секунди!
Для розуміння контексту та масштабу, погляньмо на іншого відомого електричного «монстра» – Tesla Cybertruck AWD. Ця модель має запас ходу 325 миль (520 км) за циклом EPA, значно більше тягове зусилля до 11 000 фунтів (близько 4990 кг), а час розгону 0-96 км/год становить 4,1 секунди. Очевидно, Cybertruck – це інша ліга за показниками потужності та тяги, але Radar R6/Riddara теж не пасе задніх у своєму сегменті, пропонуючи більш ніж гідні характеристики за значно меншу ціну
Цікавий факт: у Китаї під брендом Radar випускається ще один, значно доступніший електричний пікап, що отримав назву King Kong. Його ціна починається від неймовірно низьких 99 800 юанів, що еквівалентно близько $13 700! Цей «народний» пікап також доступний з заднім та повним приводом і пропонує запас ходу за циклом CLTC до 605 кілометрів. Поки що King Kong орієнтований лише на внутрішній ринок, хоча така доступна модель була б цікава на багатьох ринках
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі