Volkswagen готується до випуску нового покоління Golf, і вже офіційно підтверджено, що модель використовуватиме інноваційну архітектуру програмного забезпечення, розроблену спільно з Rivian. Новий Golf планують випустити у 2029 році, і це буде ключова модель у лінійці VW, яка продаватиметься виключно як електромобіль, доповнюючи нинішню восьму генерацію Golf із ДВЗ
Німецький автогігант інвестує $5,8 млрд у партнерство з Rivian, що дозволить суттєво зменшити кількість електронних блоків у майбутніх моделях. Завдяки зональній архітектурі, розробленій разом із Rivian, Volkswagen отримає більшу гнучкість у налаштуванні електронних систем

Нова архітектура Rivian значно скоротить кількість електронних блоків у майбутніх моделях VW
Перший електромобіль Фольцваген, який отримає нову платформу, стане електричний VW ID.1, а згодом до нього приєднається Mk9 Golf, ймовірно, під назвою ID. Golf. Технічний директор VW Кай Грюнц зазначив, що старт виробництва з ID.1 дозволить «зменшити ризики для Golf», оскільки початкова модель отримає менший набір функцій, а VW зможе оптимізувати всі процеси перед випуском Golf
Важливим нововведенням стане підтримка оновлень через інтернет (OTA), яка дозволить покращувати функціональність автомобіля навіть після купівлі

Новий електричний Golf базуватиметься на платформі SSP із 800-вольтовою технологією
Volkswagen впроваджує зональну систему керування електронікою, яка дозволяє налаштовувати автомобіль під різні сегменти ринку
«Перевага зональної архітектури в тому, що я можу додати одну, дві чи три зони у авто», – пояснює Грюнц
- Бюджетні моделі, такі як ID.1, потребують лише однієї зони, що здешевлює виробництво;
- Для преміальних авто, таких як Golf, можна додати три-чотири зони з розширеними функціями;
- Програмне забезпечення залишатиметься спільним для всіх авто, а зміни стосуватимуться лише «заліза»
Нова генерація Golf отримає гнучку платформу SSP із 800-вольтовою архітектурою, яка забезпечить швидке заряджання та ефективніший енергетичний менеджмент. Також впровадять концепцію батарей Cell-to-Pack, що збільшить щільність збереження енергії та покращить загальну продуктивність акумуляторів

Модель вироблятимуть у Німеччині, а випуск бензинових Golf перенесуть до Мексики
Volkswagen планує випускати електричний Golf у Вольфсбурзі (Німеччина), а виробництво бензинової версії Mk8 Golf перенести на завод у Пуеблу (Мексика)
Це рішення дозволить зберегти історичне значення Golf у Європі, одночасно оптимізуючи витрати на виробництво актуальної версії із двигунами внутрішнього згоряння
Незважаючи на революційні зміни, Volkswagen продовжує робити ставку на Golf як на одну з ключових моделей своєї лінійки, і новий електричний хетчбек має всі шанси стати еталоном у своєму класі
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі