Наступний електричний Volkswagen Golf отримає платформу Rivian
Volkswagen готується до випуску нового покоління Golf, і вже офіційно підтверджено, що модель використовуватиме інноваційну архітектуру програмного забезпечення, розроблену спільно з Rivian. Новий Golf планують випустити у 2029 році, і це буде ключова модель у лінійці VW, яка продаватиметься виключно як електромобіль, доповнюючи нинішню восьму генерацію Golf із ДВЗ
Німецький автогігант інвестує $5,8 млрд у партнерство з Rivian, що дозволить суттєво зменшити кількість електронних блоків у майбутніх моделях. Завдяки зональній архітектурі, розробленій разом із Rivian, Volkswagen отримає більшу гнучкість у налаштуванні електронних систем

Нова архітектура Rivian значно скоротить кількість електронних блоків у майбутніх моделях VW
Перший електромобіль Фольцваген, який отримає нову платформу, стане електричний VW ID.1, а згодом до нього приєднається Mk9 Golf, ймовірно, під назвою ID. Golf. Технічний директор VW Кай Грюнц зазначив, що старт виробництва з ID.1 дозволить «зменшити ризики для Golf», оскільки початкова модель отримає менший набір функцій, а VW зможе оптимізувати всі процеси перед випуском Golf
Важливим нововведенням стане підтримка оновлень через інтернет (OTA), яка дозволить покращувати функціональність автомобіля навіть після купівлі

Новий електричний Golf базуватиметься на платформі SSP із 800-вольтовою технологією
Volkswagen впроваджує зональну систему керування електронікою, яка дозволяє налаштовувати автомобіль під різні сегменти ринку
«Перевага зональної архітектури в тому, що я можу додати одну, дві чи три зони у авто», – пояснює Грюнц
- Бюджетні моделі, такі як ID.1, потребують лише однієї зони, що здешевлює виробництво;
- Для преміальних авто, таких як Golf, можна додати три-чотири зони з розширеними функціями;
- Програмне забезпечення залишатиметься спільним для всіх авто, а зміни стосуватимуться лише «заліза»
Нова генерація Golf отримає гнучку платформу SSP із 800-вольтовою архітектурою, яка забезпечить швидке заряджання та ефективніший енергетичний менеджмент. Також впровадять концепцію батарей Cell-to-Pack, що збільшить щільність збереження енергії та покращить загальну продуктивність акумуляторів

Модель вироблятимуть у Німеччині, а випуск бензинових Golf перенесуть до Мексики
Volkswagen планує випускати електричний Golf у Вольфсбурзі (Німеччина), а виробництво бензинової версії Mk8 Golf перенести на завод у Пуеблу (Мексика)
Це рішення дозволить зберегти історичне значення Golf у Європі, одночасно оптимізуючи витрати на виробництво актуальної версії із двигунами внутрішнього згоряння
Незважаючи на революційні зміни, Volkswagen продовжує робити ставку на Golf як на одну з ключових моделей своєї лінійки, і новий електричний хетчбек має всі шанси стати еталоном у своєму класі