Mercedes, можливо, найбільш відомий завдяки своїм розкішним седанам та позашляховикам, але це лише одна сторона бізнесу. Друга сторона – це виробництво комерційних автомобілів. А деякі моделі, такі як V-Class та його брат Vito – охоплюють обидва ринки. Зараз їм вже десять років, але заміна вже в дорозі, і це будуть розкішні електричні версії. Принаймні, прототипи вже перейшли в активну фазу тестування на дорогах загального користування

Заміна нинішньому V-Class отримає нову електричну платформу VAN.EA
Під кузовом цього тестового мікроавтобуса V-Class захована архітектура VAN.EA наступного покоління від Mercedes – передова електрична платформа, що складається з трьох окремих модулів – переднього, центрального і заднього – яка дозволить інженерам Mercedes адаптувати її до фургонів різного розміру і запропонувати їм кілька конфігурацій трансмісії
Всі фургони отримають стандартизований передній модуль з електродвигуном, що приводить в рух передні колеса, але задній модуль буде доступний як з електродвигуном, так і без нього. Завдяки модульній платформі налаштувати довжину транспортного засобу, а разом з тим і розмір батареї, буде досить просто
Наступне покоління V-Class і Vito отримають сучасні технології допомоги водієві, включаючи автономність 3-го і навіть 4-го рівня
Ця масштабована архітектура буде лежати в основі кожного нового фургона Mercedes, починаючи з 2026 року. І хоча новинка з’явиться з простим круїз-контролем 2-го рівня, автовиробник стверджує, що до кінця десятиліття пасажирські версії будуть оснащені 3-м рівнем автопілоту, а комерційні фургони можуть навіть запропонувати 4-ий рівень. Уважно придивившись до дзеркал заднього виду на цьому мулі, можна помітити громіздкі блоки датчиків, які, ймовірно, є частиною напівавтономної системи

Новий Mercedes V-Class стане ще більш розкішним й технологічним
Комерційне застосування VAN.EA включає в себе все – від звичайних панельних фургонів до машин швидкої допомоги, кемперів і бортових вантажівок. Mercedes пообіцяв, що пасажирські версії стануть ще більш розкішними і забезпечать щонайменше 500 км запасу ходу на електротязі
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі