Нещодавно пройшла аналітична конференція Bernstein, на якій генеральний директор Ford Джим Фарлі дав свої прогнози стосовно поточної ситуації в електромобільному бізнесі
На думку Джима Фарлі, не варто недооцінювати гібридні транспортні засоби – це не просто міст від бензинових авто до електромобілів. За словами боса «блакитного овалу», гібриди, що підзаряджаються від невеликого акумулятора, який можна використовувати на коротких відстанях, можуть втратити свою актуальність через кілька років. Однак гібриди з великим запасом ходу є важливою технологією для майбутнього галузі, сказав бос Ford
Гібридні транспортні засоби пережили сплеск попиту за останній рік, на відміну від суто електричних автомобілів. За словами керівництва компанії, Ford має намір вчетверо збільшити продажі гібридних автомобілів протягом наступних кількох років. Компанія відмовилася від деяких своїх інвестицій в електромобілі і відклала виробництво електромобілів в Канаді та США

Окремо глава Ford заявив, що електромобілі не повинні субсидуватися. У 2022 році компанія з Дірборна, штат Мічиган, відокремила свій підрозділ з виробництва електромобілів та програмного забезпечення від підрозділу з виробництва бензинових двигунів – цей крок має підвищить ефективність в обох сегментах
Автовиробник окремо звітує про результати діяльності кожного з підрозділів після реструктуризації. Цього року Ford прогнозує збитки у розмірі від $5 млрд до $5,5 млрд у своєму електромобільному бізнесі після того, як у 2023 році компанія повідомила про збитки у розмірі $4,7 млрд
Фарлі та інші керівники автомобільної галузі заявили, що програмне забезпечення та підписні послуги будуть ключовими драйверами прибутку в майбутньому. Бос Ford розглядає технологію автономного водіння як одну з найбільших можливостей зростання для автовиробника. За словами Фарлі, китайські конкуренти перевершують їх у своєму підході до розробки програмного забезпечення та послуг, які приваблюють клієнтів

«Споживчий досвід Китаю у сфері цифрових технологій набагато прогресивніший, ніж на Заході», – сказав він. «Щоб мати право конкурувати, ви повинні мати відмінне співвідношення ціни та якості. І це визначається не тут, у США, а в Китаї”, – додав він
За такої жорсткої конкуренції за кордоном Фарлі не вірить, що всі автовиробники виживуть. За його словами, найбільший тиск буде на повністю електромобільні бренди, які не мають альтернатив з ДВЗ для підтримки попиту
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі