Незадоволені власники BYD вимагають компенсацію
Масові скарги після оновлення ADAS
Китайський автовиробник BYD оголосив, що система «God’s Eye» стане стандартною для 21 моделі в різних цінових категоріях. Це нововведення викликало обурення серед чинних власників, які вважають, що переплатили за авто, куплені до оновлення. Лише за тиждень після оголошення на платформі 12365auto.com було зареєстровано понад 4700 скарг, тоді як тижнем раніше їх було лише 150
Власники моделей BYD Qin L DM-i та Seal 06 DM-i скаржаться, що компанія знизила ціни та додала нові функції лише через чотири місяці після покупки – це змусило їх вимагати компенсацію. Деякі покупці стверджують, що перед придбанням авто неодноразово запитували у продавців про можливі оновлення, але їм не надали жодної інформації

Які моделі отримають новий ADAS?
Рішення BYD вплинуло на моделі у ціновому діапазоні ¥69 800 – ¥239 800 (приблизно $9 600 – $33 100). Найдешевшим автомобілем із «God’s Eye» став електричний хетчбек BYD Seagull

Важливо зазначити, що система «God’s Eye» має три рівні функціональності, які відрізняються за можливостями:
- Версія C – базовий рівень, доступний для найдешевших моделей BYD;
- Версія B – середній рівень, який встановлюється на моделі брендів Denza та Fang Cheng Bao;
- Версія A – преміальна версія, доступна лише для моделей Yangwang

Цінова війна в китайському автопромі
BYD – не єдина компанія, що зіткнулася з обуренням покупців через різкі зміни цін. Китайський ринок електромобілів є найбільш конкурентним у світі, що змушує виробників постійно знижувати ціни та покращувати комплектації
У 2023 році схожа ситуація сталася з Tesla: сотні власників Model 3 та Model Y вийшли на протести біля автосалонів, вимагаючи відшкодування та знижок після раптового зниження вартості авто. Подібні ситуації підтверджують, що у Китаї різке падіння цін на електромобілі – нова реальність, яка може змінювати ринкові правила гри та негативно впливати на лояльність покупців
