Nissan Leaf отримав оновлення для двонаправленої зарядки
Він може поступатися більш сучасним електромобілям, але скромний Nissan Leaf вже давно має одну перевагу над більшістю з них, бо може відправляти енергію назад в мережу або навіть живити цілу будівлю. Тепер ця функція стала ще більш ефективною, адже з’явився вдосконалений двонаправлений зарядний пристрій від Fermata Energy, розроблений спеціально для використання з Leaf
Тепер Leaf може віддавати більше енергії назад у мережу, коли це необхідно
Цей новий зарядний пристрій, який називається Fermata Energy FE-20, має ряд удосконалень у порівнянні зі старою моделлю FE-15 Fermata. Згідно з інформацією від Nissan, ці покращення включають в себе наступне:
- на 33% більше потужності
- сертифікат UL 1741-SA
- підтримка стандарту IEEE 2030.5 для роботи з загальним профілем інтелектуального інвертора (CSIP)
- оптимізована конструкція
- нижча роздрібна ціна
FE-20 може видавати 20 кВт на зарядку і приймати 20 кВт під час розрядки акумулятора. Раніше FE-15 міг видавати 15 кВт, звідси й назва
Завдяки двонаправленості зарядний пристрій FE-20 може заряджати батарею Leaf або передавати енергію від акумулятора в будівлю або навіть в електромережу (V2G). Відправляючи енергію в мережу, зарядний пристрій може компенсувати піковий попит, що може заощадити гроші для електрокомпаній. В деяких країнах частину цих грошей можна повернути
Слід зазначити, що FE-20 призначений лише для комерційного використання і вимагає трифазного живлення, що робить його марним для приватних домогосподарств. Звичайно, підзарядка будинку не є його основною функцією, і ціни важко назвати доступними, оскільки пристрій призначений для комерційного використання
Nissan заявив, що спільне використання енергії знижує загальні витрати на електроенергію
– Під час випробування двонаправленої технології Fermata Energy Vehicle-to-Everything (V2X) у штаб-квартирі Nissan Americas у Франкліні, штат Теннессі, попередник FE-20, пристрій FE-15, допоміг скоротити рахунки за електроенергію більш ніж на $9450 за чотири роки, або в середньому майже на $2000 щорічно, – йдеться в заяві автовиробника
Очікується, що завдяки вдосконаленням, зробленим у FE-20, економія буде ще вищою
У 2013 році Leaf «став першим повністю двонаправленим електромобілем, випущеним в США». Попередні моделі Leaf не мали цієї функції в США. V2G – це рідна функція CHAdeMO, а це означає, що всі автомобілі, обладнані CHAdeMO, можуть бути оснащені функцією V2G
На жаль, коли Leaf знімуть з виробництва, порти та роз’єми CHAdeMO, швидше за все, з часом повністю застаріють. Але якщо пощастить, Nissan Leaf V2G матиме майбутнє, адже Leaf показав, наскільки ефективними можуть бути електромобілі для мобільного зберігання енергії