Японський автогігант Nissan опинився в непростій фінансовій ситуації, яка змушує компанію вдаватися до нетипових рішень. Відомо, що Nissan звернувся до своїх постачальників у Європі та Великій Британії з проханням відтермінувати оплату за поставлені компоненти. Такі дії викликали занепокоєння щодо фінансової стабільності бренду, який ще недавно був одним із лідерів світового автопрому
У компанії пояснюють, що це частина ширшого антикризового плану Re:Nissan, який представили у травні
У межах програми Nissan планує скоротити близько 20 тисяч робочих місць — це приблизно 15% усієї глобальної команди. Крім того, компанія закриє кілька виробничих майданчиків у різних регіонах, аби зменшити витрати та вивільнити кошти для подальшого реформування

В оприлюднених компанією листах і документах йдеться про два варіанти для постачальників: або вони погоджуються на пізнішу оплату з підвищеним відсотком, або ж гроші виплачує банк HSBC, а Nissan пізніше повертає суму банку з урахуванням відсотків. У компанії зазначають, що подібну схему вже застосовували наприкінці фінансового року, і вона дозволяє збільшити ліквідність у короткостроковій перспективі
Станом на кінець березня на рахунках Nissan було близько 2,2 трильйона єн (близько 15,2 мільярда доларів США)
Однак уже до кінця поточного року компанії потрібно погасити борг у розмірі приблизно 700 мільярдів єн (майже 5 мільярдів доларів). У зв’язку з цим Nissan заявляє, що вживає оперативних заходів для підтримки фінансової стійкості та підготовки до обслуговування боргових зобов’язань

Окрему надію Nissan покладає на нові електричні моделі та гібриди
Зокрема — на нове покоління легендарного LEAF, а також седан Nissan N7, який уже встиг зібрати понад 20 тисяч замовлень у Китаї за перші 50 днів продажів. Саме цей автомобіль стане ключовим у стратегії відновлення бренду та запланований до експорту в інші країни. Загалом до 2026 року Nissan має намір випустити дев’ять нових моделей з електричною чи гібридною силовою установкою спеціально для китайського ринку — найбільшого у світі для електрокарів

Втім, аналітики застерігають: на тлі жорсткої конкуренції з боку китайських брендів, зокрема таких як BYD, та застарілої лінійки моделей, Nissan може не витримати темпу оновлення ринку. Компанія прагне скоротити витрати на 250 мільярдів єн і повернутися до прибутковості вже у 2026 фінансовому році. Та чи вдасться їй переламати ситуацію — питання залишається відкритим
Читати далі
Схожі записиСучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]
21 Листопада 2025
Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ На […]
21 Листопада 2025
DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026» Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]
21 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі