Японський автогігант Nissan опинився в непростій фінансовій ситуації, яка змушує компанію вдаватися до нетипових рішень. Відомо, що Nissan звернувся до своїх постачальників у Європі та Великій Британії з проханням відтермінувати оплату за поставлені компоненти. Такі дії викликали занепокоєння щодо фінансової стабільності бренду, який ще недавно був одним із лідерів світового автопрому
У компанії пояснюють, що це частина ширшого антикризового плану Re:Nissan, який представили у травні
У межах програми Nissan планує скоротити близько 20 тисяч робочих місць — це приблизно 15% усієї глобальної команди. Крім того, компанія закриє кілька виробничих майданчиків у різних регіонах, аби зменшити витрати та вивільнити кошти для подальшого реформування

В оприлюднених компанією листах і документах йдеться про два варіанти для постачальників: або вони погоджуються на пізнішу оплату з підвищеним відсотком, або ж гроші виплачує банк HSBC, а Nissan пізніше повертає суму банку з урахуванням відсотків. У компанії зазначають, що подібну схему вже застосовували наприкінці фінансового року, і вона дозволяє збільшити ліквідність у короткостроковій перспективі
Станом на кінець березня на рахунках Nissan було близько 2,2 трильйона єн (близько 15,2 мільярда доларів США)
Однак уже до кінця поточного року компанії потрібно погасити борг у розмірі приблизно 700 мільярдів єн (майже 5 мільярдів доларів). У зв’язку з цим Nissan заявляє, що вживає оперативних заходів для підтримки фінансової стійкості та підготовки до обслуговування боргових зобов’язань

Окрему надію Nissan покладає на нові електричні моделі та гібриди
Зокрема — на нове покоління легендарного LEAF, а також седан Nissan N7, який уже встиг зібрати понад 20 тисяч замовлень у Китаї за перші 50 днів продажів. Саме цей автомобіль стане ключовим у стратегії відновлення бренду та запланований до експорту в інші країни. Загалом до 2026 року Nissan має намір випустити дев’ять нових моделей з електричною чи гібридною силовою установкою спеціально для китайського ринку — найбільшого у світі для електрокарів

Втім, аналітики застерігають: на тлі жорсткої конкуренції з боку китайських брендів, зокрема таких як BYD, та застарілої лінійки моделей, Nissan може не витримати темпу оновлення ринку. Компанія прагне скоротити витрати на 250 мільярдів єн і повернутися до прибутковості вже у 2026 фінансовому році. Та чи вдасться їй переламати ситуацію — питання залишається відкритим
Читати далі
Схожі записиСуперництво електричних суперседанів щойно отримало нового лідера. Air Sapphire від Lucid здобув титул найшвидшого серійного автомобіля, який коли-небудь тестувало видання Motor Trend, обійшовши не лише Tesla Model S Plaid, але й Porsche Taycan Turbo GT Що робить цей подвиг ще більш вражаючим, так це те, що Air Sapphire досяг його, будучи більшим, важчим та розкішнішим […]
4 Жовтня 2025
Volkswagen знову експериментує з ідеями для інтер’єру, і нова патентна заявка виглядає справжнім випробуванням терпіння водіїв Після невдалого досвіду з тактильними кнопками, які викликали шквал критики, компанія поступово повертає фізичні перемикачі на кермо, але водночас пробує зовсім інший підхід. У патенті, поданому в Німеччині, йдеться про систему, що поєднує універсальний перемикач на кермі з відстеженням […]
4 Жовтня 2025
Ford представив у Китаї новий електрифікований Bronco Basecamp, який став третьою моделлю в родині Bronco та здивував незвичною для позашляховика функцією — підйомним дахом Після дебюту на автосалоні в Ченду компанія відкрила прийом замовлень, а перші покупці отримують безкоштовний пакет для кемпінгу з унікальним скляним дахом, який піднімається на 360 мм і створює додатковий простір […]
4 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі