Toyota, Mazda та Subaru нещодавно оголосили, що об’єднують зусилля для розробки двигунів внутрішнього згоряння наступного покоління. Однак інший японський автовиробник пішов радикально іншим шляхом, вирішивши взагалі припинити інвестиції в бензинові та дизельні двигуни. Компанія Nissan заявляє, що вона практично припинила витрачати гроші на нові технології ДВЗ, зосередившись на електромобілях
Австралійський журнал Drive поспілкувався зі старшим віце-президентом компанії та директором з планування в регіоні Африки, Близького Сходу, Індії, Європи та Океанії (AMIEO) про те, що чекає на компанію попереду. Франсуа Бейлі запитали, чи має намір Nissan розробляти нові двигуни внутрішнього згоряння: «Наше майбутнє – це електромобілі. Тому ми не інвестуємо в нові силові агрегати типу ДВЗ»
Він зазначив, що перехід від автомобілів з традиційними двигунами до повністю електричних моделей буде здійснюватися за допомогою технології Nissan e-Power. Це нетрадиційна гібридна установка, де двигун внутрішнього згоряння працює як генератор для зарядки акумулятора. Він не приводить у рух колеса, тому схожий на роторну установку Mazda в кросовері MX-30 та двороторну установку в концепті Iconic SP

Щоб максимізувати економію палива в цих гібридних автомобілях, Nissan хоче підвищити теплову ефективність двигуна внутрішнього згоряння до вражаючих 50%. Компанія працює над цією технологією вже кілька років, і на початку 2021 року оголосила, що прототип e-Power досяг цього показника під час випробувань. Варто зазначити, що в лінійці Toyota Dynamic Force з трьох-, чотирьох- і шестициліндровими двигунами цей показник вже перевищив 40%
Те, що Nissan більше не вкладає гроші в абсолютно нові двигуни внутрішнього згорання ще не означає, що перехід на лінійку виключно електромобілів відбудеться за одну ніч. Бейлі зазначив, що в деяких частинах світу продовжують пом’якшуватися норми викидів, наприклад, в Африці, де автомобілі стандарту Євро-2 все ще є легальними. Автовиробник приведе своє портфоліо у відповідність до регіональних вимог, тому відхід ДВЗ буде поступовим. Існуючі двигуни, швидше за все, будуть оновлені, щоб відповідати більш суворим екологічним нормам
Toyota, Mazda та Subaru вважають, що ДВЗ ще можна врятувати, перевівши його на майже вуглецево-нейтральне паливо. Найбільший у світі автовиробник працює над трьома рядними «четвірками», а Mazda створила спеціальну роторну команду. Що стосується Subaru, то вона готує нову гібридну установку, засновану на своєму фірмовому двигуні Boxer. Honda хоче стати повністю електричною на всіх основних ринках (включаючи Північну Америку) вже до 2040 року
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі