Кутаста форма і велика споряджена маса Mercedes G-класу не роблять його ідеальним кандидатом для переходу на електротягу. Тому, коли Mercedes представив новий G580 EQ, ніхто не здивувався, що він може проїхати менше 500 км за циклом WLTP. А в реальності не кожен і 300 км зможе проїхати. Але, як стало відомо, інженери Mercedes-Benz вже працюють над покращенням пробігу електричного «геліка»
Батарея ємністю 116 кВт-год немаленька сама по собі, але в G-Class її вистачає лише на 438 км, перш ніж водієві доведеться шукати зарядний пристрій. Але офіційні представники Mercedes повідомили Autocar, що електричний позашляховик отримає абсолютно новий тип батареї протягом двох років. Новий блок живлення з кремнієвим анодом нібито забезпечить збільшення щільності енергії на 20-40%
Між цими двома цифрами є суттєва різниця, і в звіті зазначається, що навіть якщо взяти за орієнтир найнижчу з них, ємність батареї G580 EQ збільшиться до 139 кВт-год, а запас ходу теоретично може зрости до 570 км, якщо припустити, що модель буде віддавати ті ж 2,6 мпкВт-год (MPkWh – це приблизна кількість кілометрів, яку електромобіль може проїхати на 1 кіловат-годині заряду акумулятора.), що й нинішня
Такий запас ходу не поб’є жодного рекорду, але допоможе зробити G580 набагато більш прийнятним для його власників. Якби збільшення щільності склало 40, а не 20%, ефективна ємність батареї могла б сягнути 162 кВт-год, що збільшило б дальність ходу до 644 км
«Забезпечення такої високої щільності енергії дійсно змінює правила гри і дозволяє нам мислити в абсолютно нових напрямках при розробці майбутніх електромобілів», – сказав головний технічний директор Mercedes Маркус Шефер (Markus Schäfer) в інтерв’ю Грегу Кейблу (Greg Kable) з журналу Autocar. Звісно, та ж сама технологія акумуляторів знайде своє застосування і в інших електромобілях Mercedes, наприклад, в оновленому EQS
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі