Нова батарея значно збільшить запас ходу Mercedes G580 EQ
Кутаста форма і велика споряджена маса Mercedes G-класу не роблять його ідеальним кандидатом для переходу на електротягу. Тому, коли Mercedes представив новий G580 EQ, ніхто не здивувався, що він може проїхати менше 500 км за циклом WLTP. А в реальності не кожен і 300 км зможе проїхати. Але, як стало відомо, інженери Mercedes-Benz вже працюють над покращенням пробігу електричного «геліка»
Батарея ємністю 116 кВт-год немаленька сама по собі, але в G-Class її вистачає лише на 438 км, перш ніж водієві доведеться шукати зарядний пристрій. Але офіційні представники Mercedes повідомили Autocar, що електричний позашляховик отримає абсолютно новий тип батареї протягом двох років. Новий блок живлення з кремнієвим анодом нібито забезпечить збільшення щільності енергії на 20-40%
Між цими двома цифрами є суттєва різниця, і в звіті зазначається, що навіть якщо взяти за орієнтир найнижчу з них, ємність батареї G580 EQ збільшиться до 139 кВт-год, а запас ходу теоретично може зрости до 570 км, якщо припустити, що модель буде віддавати ті ж 2,6 мпкВт-год (MPkWh – це приблизна кількість кілометрів, яку електромобіль може проїхати на 1 кіловат-годині заряду акумулятора.), що й нинішня
Такий запас ходу не поб’є жодного рекорду, але допоможе зробити G580 набагато більш прийнятним для його власників. Якби збільшення щільності склало 40, а не 20%, ефективна ємність батареї могла б сягнути 162 кВт-год, що збільшило б дальність ходу до 644 км
«Забезпечення такої високої щільності енергії дійсно змінює правила гри і дозволяє нам мислити в абсолютно нових напрямках при розробці майбутніх електромобілів», – сказав головний технічний директор Mercedes Маркус Шефер (Markus Schäfer) в інтерв’ю Грегу Кейблу (Greg Kable) з журналу Autocar. Звісно, та ж сама технологія акумуляторів знайде своє застосування і в інших електромобілях Mercedes, наприклад, в оновленому EQS